ik ben nu zo'n 5,5 week zwanger en elke avond heb ik een heel klein beetje bloedverlies. tja, bloedverlies? het is wat donkere afscheiding. het lijkt op de gewone afscheiding met wat bloed ertussen. dit is sinds woensdag elke dag geweest. woensdag ochtend, donderdag avond en vijdag avond. ik ben woensdag bij de vk geweest om een afspraak te maken voor de eerste echo en heb het toen meteen gevraagt. ze kon me geen garanties geven dat het niks was. het kon de innesteling zijn (maardat lijkt me maar 1 dag dan?) het kon zijn door wat hardere ontlasting, door hoesten enz. dus het kon zijn dat er gewoon een adertje gesprongen was, maar het kon ook iets anders zijn. nu heb ik het dus al 3 dagen. echt maar en heel klein beetje en meestal maar 1 keer per dag. moet ik me zorgen maken? of is het normaal?
hey meid, Naar he die onzekerheid! Zelf heb ik er geen last van. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik dat wel in de laatste 10 weken van mijn zwangerschap. De verloskundige dacht toen dat het een adertjes was wat dan sprong. Hoop dat het bij jou hetzelfde is. En je verder lekker kan genieten van je zwangerschap.
een echo, daar zat ik zelf ook aaan te denken, maar ik las net in een ander topic dat dat schadelijkkan zijn als je het te vroeg doet. ik heb verder nergens last van, geen buikpijn, niet misselijk, niet duizelig, helemaal niks. het is dat ik niet ongesteld ben, want anders had ik echt gedacht dat ik niet zwanger was. dus is het niet erg dat het 1 keer per dag is al 3 dagen lang? zal ik het weekeind nog even afwachten en anders de vk bellen?
nou een echo maken is niet schadelijk! ik zelf heb ook gebloed met 6 weken 9 weken en 26 weken en de kleine doet het perfect dus het zegt niet altijd wat! grt ;lisette
Ik heb zo nu en dan dat ik 's ochtends bij het plassen een lichte bruin/gele streep zie op het toiletpapier. Wat smakelijk... Afgelopen dinsdag schrok ik er van, het was echt donker bruin! Maak me nu ook wat zorgen... Ik heb verder ook geen krampen. Ik ga donderdag naar de VK en wacht maar even rustig af. Ik probeer er kalm onder te blijven. Succes! Kus Krista
Ik zou me niet al teveel zorgen maken..er gebeurt zoveel in je lichaam..een klein beetje bloedverlies hoeft niets ernstigs te zijn. Zolang je geen krampen hebt en veel rood bloed lijkt me niks aan de hand. Je kan altijd bellen naar de vk of evt een echo (maar lijkt mij wel vroeg..anders inwendig) maar maak je niet te druk want dat is ook niet goed! Succes meid!
Maak je niet te druk idd, vaak is het niets hoor. Het is maar heel weinig en je hebt geen krampen oid, dus dat loopt wel los. Heb het zelf ook een paar keer gehad in het begin, was niets aan de hand. Overigens; een echo kan in heel zeldzame gevallen wel schade doen. Maar dat zijn echt uitzonderingen hoor, als je gerustgesteld bent met een echo zou ik dat vooral vragen.
Meid wanneer het geen helderrood bloed is wat vloeit, is er weinig aan de meid! Ik heb het nu nog wat jij omschrijft vooral omstreeks de tijd dat mijn ongi had moeten komen...
mijn ongi was eigenlijk vorige week, dus daar zal het nu niet mee te maken hebben. vandaag weer wat bloed verloren, nu 4 dagen achter elkaar. ik vermoed dat het maar een paar druppels zijn. stel dat ik een echo laat maken, dan kunnen ze toch nis doen als het niet goed is toch? dus wat is dan eigenlijk het nut van een echo? ja, als de echo goed is dan ben je gerustgesteld, maar wat als die echo niet goed is? dan zit je nog zo lang in de zenuwen. wel een pluspuntje, vanmorgen was hier iemand die mijn vriend moest keuren voor de arbeidongeschiktheids verzekering en hij moest zijn bloeddruk opmeten. dus ik heb maar meteen gevraagd of hij de mijne ook wou meten en die was aan de lage kant. dus dat kan wat duizeligheid veroorzaken. dat was dus geluk. (heb nog nooit mijn bloeddruk laten meten nl) dus, zolang het niet helderrood wordt en niet erger worden en ik geen buikpijn krijg is er waarschijnlijk niks aan de hand?