Ik krijg dinsdag mijn 1 ste echo. (12weken) Vonden jullie het wachten erop ook zo spannend en lang duuren?
ja echt wel, normaal gesproken vliegen de weken voorbij, maar als je moet wachten op je eerste echo dan gaan die weken zooo traag! gefeliciteerd trouwens.
Oh ja het leek zo ver weg toen. Nu was mijn eerste echo door bruin verlies uiteindelijk toch eerder dan eerst gepland was. En nu ben ik alweer op de helft! Het lijkt eerst allemaal zo lang te duren, maar nu vliegt t echt voorbij lijkt wel. Geniet van je echo meis! En natuurlijk gefeliciteerd
gefeliciteerd en ja wachten op zoiets duurt gigantisch lang. Ik heb gelukkig nooit zolang hoeven wachten. Als je bij ons belt naar de vk kun je binnen een week of 2 komen en dan krijg je ook meteen een echo. Bij de eerste was ik al 8 weken toen ik erachter kwam en kon die week nog terecht. Toen dus ook al een echo gehad. Nu wist ik niet hoever ik zou zijn en bleek dus nog maar net 4 weken toen ik de 1e echo kreeg. Afgelopen vrijdag met bijna 7 weken terug geweest en toen een duidelijke echo gehad.
Van harte gefeliciteerd. Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad, dat was echt zo gaaf. Ongelooflijk om je kindje voor het eerst te zien . Veel plezier met de eerste ontmoeting met je kindje