Hoi Miesje, Ik heb ongeveer het zelfde gevoel. Ben op dit moment ook zo duizelig.. morgen kan ik testen. Ik hoop dat het raak is, maar eigelijk ga ik er niet vanuit omdat het bij mij pas de 2e ronde is na de mirena spiraal. Wanneer ga jij een testje doen?
Spannend dat je morgen gaat testen, ik duim voor je. Ik heb woensdag me NOD, weet niet nog wanneer ik ga testen misschien donderdag is ik dan nog niet ongi ben. Maar ga er vanuit dat ik het gewoon wordt 1ste ronde ben ik nu. Maar me lichaam is zo bezig pffff, kan natuurlijk ook ontpillen zijn als dat zo is heb ik dat het na me eerste menstruatie ophoud, want dit is geen pretje. Had gister al getest maar veel te vroeg natuurlijk hihi.
Ik herken ook heel veel van je symptomen Miesje. Lastig is het he, om je lichaam te begrijpen. Het kan je af en toe zo voor de gek houden. Dit is voor mij ook de 1e ronde, na het stoppen van de pil. Ik heb zelf veel last van ongi krampjes, en lage rugpijn. De ene dag meer aanwezig dan de ander. Ik heb ook heel realistisch, dat de kan gewoon klein is dat het in de eerste ronde raak is. Maar het kan natuurlijk wel he. Ik zal voor je duimen van de week. Ik ga (als mijn ongi uitblijft) waarschijnlijk dit weekend testen.
Dankje Ik zal ook voor jouw duimen. Als ik morgen negatief test en me ongi blijft weg ga ik pas vrijdag of zaterdag weer testen.
En en en hoe staat het ermee dames? Gefeliciteerd stiefmam!!!!! Wij gaan deze maand voor de 2e ronde... heb nu ook Davitamon Mama-complete erbij, we zullen zien... Hihi. Spannend.
Hoi woman, hier zitten we in ons klus weekeind. Vrijdagavond om half zeven geklust. Twee x. Zaterdag ook nog maar eens en miss. zondag nog wat. Werd alleen net wakker van ontzettende steken in mijn onderbuik. Ik hoop dat dat wat goeds betekend. Al kan het nog geen innesteling zijn geweest. Maar ben bang dat t iets met mun darmen te maken heeft. Heb spastische darmen namelijk. Jij naar ronde twee, jammer voor je! Maar... Nieuwe ronde nieuwe kansen, hopen dat nu de jackpot bij jou mag vallen!!
Haaj Simoontje! Oeh kijk, goed bezig geweet hihi. Mijn ongi week is morgen officieel voorbij, dusss aan de klusss haha. Om de dag eerst maar, en eventueel rond de eisprong iets vaker.. en wie weet de jackpot! Woehoe 26 maart mag ik officieel dan weer testen.... ohh dat duur nog "maar" 23 daagjes.... pffff haha! Ben ook benieuwd voor jullie zeg!!! Spannendddd! Hopen dat het goed zit!
Hoi dames, Worden gezellige dagen bij jullie Hier nog steeds geen ongi. Gister getest, aantal dames bij een ander topic zagen heel licht streep, ik niet echt. Maar test was erg geel aan 1 kant die vertrouw hem niet. Als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik opnieuw testen. Mocht deze negatief zijn dan wacht ik minimaal een week voor ik opnieuw ga testen als ik niet ongi wordt.
Haha gisteravond het maar weer even gezellig gehad, alvast warmdraaien, ghehe... Ik vind het ook moeilijk om zolang te wachten Simoontje. Maarjah, we kunnen er weinig aan doen!! Ik heb mezelf voorgenomen als het deze keer ook niet lukt, dat het voor het kindje dan niet erg is, omdattie anders later rondom Sinterklaas word geboren dat vond een vriendinnetje van mij vroeger altijd vre-se-lijk! Whahaha! Schrale troost natuurlijk. Maar je moet positief denken.... Hoe gaat het Miesje? Spannend!!
Hoi woman, daar heb je helemaal gelijk in. Een vriend van ons is 31 dec jarig en die vond dat ook niet fijn als kind zijnde. Want er kwamen maar weinig mensen op zijn verjaardag. Sowieso in dec. Een kind krijgen is niet erg prettig denk ik want dan is het al zo druk die maand!!
Ja precies Miesje. Een vriendin van mij is op 30 december jarig, vind er ook niets aan. Maar goed, we zullen zien! Een gemiste kans is ook weer zonde. Het is nog maar de 2e ronde, dus misschien lukt het wel niet deze maand. Jij al getest Miesje??
Hoi dames, Besloten dat ik pas van weekend ga testen als ik dan nog steeds niet ongi ben. Nu maar weer even verder met werken
Hee Simoontje, ja ook onze 2e ronde... pfff spannend. Las net nog een topic dat iemand al 45 maanden bezig is....... ik zou gek worden.. echt erg. Ik gun het iedereen hier! Jij ook 2e maand begrijp ik? Jeempie Miesje, ik zou echt zenuwachtig zijn hahaha! Voel je verder geen symptomen oid?