Ja idd ik ook tweede ronde. Maar ik wordt nu al gek van mezelf. Ook allerlei kwaaltjes die zowel bij ontpilken/ongesteldheid en zwangerschap kunnen horen. Vreemd hoor zo'n lichaam met al die hormonen.
HaHa, ja die hormonen kunnen je behoorlijk gestoord maken verschrikkelijk. Ik heb vandaag en gisteren nog met baby's geknuffeld, word het ook niet rustiger op in mijn hoofd! Maar heb nog "alle tijd". Een vriendin liet laatst weten (ze weet niets van onze module gezinsplanning af, omdat ze zelf denkt geen kinderen te willen, dus ik vermoei haar er niet mee) dat ze het wel erg vroeg zou vinden als ik nu zwanger zou zijn (had het laatst over dat ik misselijk was, toen maakte ze er een grapje over..) maarjah, we WILLEN het gewoon zo graag! Dus. Ik vind 22 (en als ik beval 23) juist een prima leeftijd. Ik heb een opleiding afgerond, we hebben een stabiele thuisbasis, dus ik vind het prima! Toch?
Ja dat vind ik ook. Iemand kan niet voor jou bepalen of het te vroeg is. Als het goed voelt is het goed. Zelf wilde ik het toen nog niet. Heb wel een stabiele relatie zlsinds mijn 16e (ben nu 27) maar schuil afmaken en een acceptabel salaris kostte tijd. Nu wonen we twee jaar samen en begint het bij mij te kriebelen. Voor mijn vriend hoefde het niet zo snel. Maar omdat ik het wil gaan we ervoor. Ik wil gewoon zeker voor mijn 30e een kind. Dus moet nu nog wel lukken.
Inderdaad. Hihi en voor ons voelt het goed! Heb er gewoon zoveel zin in... Wauwie, wat lang al zeg! Zoveel zijn er tegenwoordig niet in deze wegwerpmaatschappij die het zolang volhouden. Wij wonen nu een jaar samen. Ik kan me geen betere man wensen!! Vandaag samenlevingscontract opgesteld. Willen geld voor trouwerij liever gebruiken voor andere dingen nu, zoals een kindje bijvoorbeeld.. En ik vind het ook wel eng, omdat na je 30 de kans gehalveerd is om spontaan zwanger te worden, brrr. Mijn oma was 21 toen ze mijn moeder kreeg, en ik ben 23 toen ze mij kreeg. Na mijn ongeluk besef ik ook hoe kort het leven is, en dat je ervan moet genieten zolang je gezond bent. Dus waarom wachten? Ahhhh, moet nog wel vet lang wachten op 12 maart.... (de eisprong) jij mag al "bijna" testen......
hihi vanochtend al een test restje gedaan van kv. Kon niet anders dan negatief zijn. Maar wilde ff proberen. Trouwen doen wij niet, wil vriend niet. Jammer maar respecteer ik. Wat voor ongeluk heb je gehad?? En leeftijden zeggen niet zo veel vind ik, je moet ook gelukt hebben dat je je maatje vroeg tegen komt.
Hahaha ongeduldig! Maar ik snap het. Ow okee, mijn vriend liever ook niet. Ooit, zegt ie. Noujah, we zullen zien.. Ow begin januari van paard gevallen, door zijn hoefijzer op mijn hoofd een relatief grote breuk in mijn slaap. Klopt, ik heb hem gevonden! En jij blijkbaar ook!
Haha ja ik heb hem ook gevonden. Maar heen heftig!!! Is voor mannen toch anders he?? Wij krijgen last ban rammelende eierstoken. Zien veel babietjes enz. Dan dan gaat dat toch wringen. Dan wil je toch op zelf zo'n mooi kindje. Ik werk ook nog eens met kinderen dus dat werkt ook niet echt be ordelijk voor de kinderwens.... Maar wel heel leuk, merk dat ik ze nu extra ga knuffelen enzoRijd je nu nog wel paard??
Ja idd, en mannen voelen natuurlijk ook niet zoveel lichamelijke dingen als vrouwen. En iets met die hormonen maakt ons ook gek als we met kids knuffelen dat KAN niet anders, haha. Ik mag voorlopig nog geen paardrijden helaas.. Heel lang niet.
Ja, vant zomer pas weer.. najah en als ik dan zwanger ben, dan kan mn paard nog langer blijven bij zn tijdelijke ruiter, hihi. Vind zij niet erg.. Ja die breuk is zeg maar ingedeukt, dus voor die echt weer aangegroeid is.. duurt langer dan een normale breuk. Verder hersenbloedinkje (geen schade) en zware hersenschudding. Kudde engeltjes op mn schouder gehad! Zo zie je maar, je kunt zomaar dood zijn. Dus ik wil niet meer wachten op dingen, voor je het weet is het voorbij, dus leef met de dag Aaaahhh volgens de calculator heb ik nog 4 dagen tot de eisprong........ doodeng dit. En jij mag bijna officieel testen! Spannendddd!!!! Hou je het nog beetje uit? Voel je al dingen anders dan anders?
Nou dat is dan inderdaad niet niks geweest zeg dat ongeluk. Wel jammer dat er nu iemand anders op je paard moet en je niet zelf kan rijden. Ik heb een paardagrn na de eisprong last van gevoelige (-)(-) gehad en steekjes in mijn onderbuik. Nu vandaag weer. En een paar x hoofdpijn gehad.en vandaag en ik ontzettend moet, maar dat kan ook komen omdat ik wat veel moet werken deze week (53 uur). Krijg ik vaak ook hoofdpijn van en vermoeidheid natuurlijk. Ik wil niet alles op symptomen van een zwangerschap gooien want daar maak ik mezelf nogal onzeker van. Maar heb gisteren voor de gein wel ff een testje gedaan. Kan natuurlijk nooit positief zijjn zover van te voren, maar ach ik wil t zo graag. Volgens mij kan jij mun eierstokken bij jou horen rammelen, haha. Spannen is het zeker ik probeer om tot woensdag of donderdag te wachten met testen.
Ja was een pittig ongeluk. Ja wel jammer ja, maar goed, als ik zwanger ben kan het straks ook een tijd niet, maar kan er ook van genieten als ik haar erop zie rijden en hem zelf wat aan de hand train =) oehh ja idd is zo moeilijk, je wilt overal van elke steekje en dingetje wel een zwangerschap dromen, hihi..... Ik had dat vorige maand ook, was er heilig van overtuigd. Nou je kunt de mijne ook horen daar hoor! Mijn vriend doet dan voor de grap een "RRRRR" geluidje owwww spannend! Ik heb officieel maandag mijn eisprong volgens de kalender.. maar probeer het maar mooi beetje om de dag te doen nu.. dat is toch het beste? Ik heb volgens mij nog nooit mijn eisprong gevoelt, dat is toch stom?? Gisteren voelde ik wel steken links beetje bij mn lies, maar lijkt me nu toch veels te vroeg???
Ja maar dat kan m wel geweest zijn. Tenminste dat had ik ook. Ovulatie testen waren die dag binnen gekomen. Ik meteen testen, bam, positief. En smaandags weer steken, hopelijk innesteling. Maar niet veel mensen voelen dat hoor. Om je gerust te stellen: 1 op de 3 voelt dat maar. Dus geen ramp. En om de dag is het beste. Alleen om het geen 'moetje' te laten worden, hebben wij het omstreeks de eisprong drie x gedaan in drie dagen. En verders, als we moe zijn of geen zin hebben klussen we niet.
Echt?? Is dat niet veels te vroeg? Want dat zou dan mijn.. ff denken.. mijn 5e dag zijn na ongesteldheid (als ik er vanuit ga dat die 7 dagen duurt) Pff dus vanaf de eerste dag van menstruatie (25-2) is dat dan.. de 11e dag? (gisteren) hmmmm zou wel spannend zijn!!! Want volgens die calculator zou ik a.s. maandag eisprong hebben? Hoe kan dat dan? We hebben alleen gisteren en 2 dagen daarvoor geklust. We vinden het ook geen moetje gelukkig hoor. Oeehh nu vind ik het ineens helemaal spannend, is het dan wel gunstig? Of "moeten" we toch nog even? Omdat het misschien toch a.s. maandag pas is? Aaahh ik word gek, haha!!
heb je je cyclus al goed in beeld of ga je (net als ik) uit van de gemiddelde vrouw met een cyclus van 28 dagen. Het kan nooit kwaad om 'extra' te klussen. Voor het geval je ei maandag hebt, zou ik zondag, ma en di ff je mannetje verleiden. Je weet maar nooit?!
Hmm ik zit meestal rond 29 dagen. Maar het is idd nooit verkeerd. Ohh ik leef ook met jou mee, nog 8 dagen voor je officieel zou mogen testen!! Ik duim echt zo voor je ik zal nog ff heeeeel lief zijn dit weekend enz, ghehe. Vanavond niet meer. Om de dag schijnt toch ook beter te zijn? Vind dat maar een vage discussie.
Niets spannende te melden. Nog steeds wat vage klachtjes. Stiekem een restje gedaan vanochtend 7 dgn voor nod was omo wit. Haha tja kan t niet helpen. Nu woensdag of donderdag weer testen. Hoop dat ik t tot donderdag kan rekken. Haha spannend. Vanavond wel een raar rommelende buik. En nog steeds erg moe. Zo naar bed.
Hoi dames, Even kort berichtje Vorige week ongi geworden na cyclus van 35 dagen dus nog best netjes vind ik. Ongi is gisteraaf gestopt dus vanaf vandaag kunnen we aan de klus. Morgen nog een middag werkje en dan 3 dagen 'vrij'. Woensdag ochtend afrijden. Smiddags me zusje (11) ophalen. Die komt logeren want donderdag gaat me vader trouwen. Drukke week dus hihi. Met jullie verder alles goed?? Xx
Wow, miesje drukke week!!!! Wel jammer dat je ongi bent geworden. Maar 35 is nog redelijk. Ik had 34. Hopelijk heb je komende maand succes. Hier nog een paar dagen in onzekerheid. Veel plezier de komende week, leuke, spannende dagen!!