Hmm spannend dus... Kan nog alle kanten op! Officieel zou je dus volgende week maandag kunnen testen? Noujah weltrusten dan maar! =) ik moet nog wachten tot de 26e......
oeps verkeerd gezegd net. Zaterdag kan ik officieel testen. Dus 5 dagen te vroeg. Haha ben niet helemaal meer wakker.
Haha Simoontje word ongeduldig ik ook... 26 maart duurt lang... Ahh kijk, Miesje gaat er weer met volle moed tegenaan ahhh lief zo'n jong zusje, hoe oud ben jij zelf dan Miesje? Mijn broertje is 12, 10 jaar jonger dan ik! Grappig. Hier vandaag officieel de eisprong gehad... maar ik voel dat eigenlijk nooit zo goed. Tijdje terug die steken in mijn lies, maar najah.. dat was op dag 10 ofzo dan, kan natuurlijk wel. Dus hele tijd maar weer wat gezelligheid gehad, alhoewel het niet altijd soepeltjes ging; vriendlief was erg moe door harde werken overdag... Vanmorgen zelfs om 5.00 uur de wekker gezet(!!) omdat hij gisteravond te moe was... moet niet gekker worden. Haha!! Nu dus wachten tot de 26e voor testen.. zal wel niets zijn deze maand, zon gevoel heb ik.. =( xx
Ze is 14 jaar jonger dan ik is van mijn vaders 2e vrouw. Donderdag gaat hij voor de 3e x trouwen maar er komen alleen nog kleinkindjes bij ze hebben nu samen 7 kinderen .
Okee, dat zijn wel een hoop kids, klinkt als een gezellige boel Miesje =) Dat is waar Simoontje. Ik moedig ze stiekem aan daarbinnen.... Haha. Nog 15 dagen..... zucht. Hopen dat ik wat bijzonders ga voelen, zonder het mezelf aan te praten en/of te verbeelden! Hihi. Vind het voor jullie ook spannend!
Owjee, aan jullie banners kan ik zien dat jullie de volgende rondes ingaan? Vond het al verdacht stil hier...
Whaha, Gamma.. sorry, die reactie kon ik toen nog niet lezen, nu zie ik hem ertussen staan.. Gek. Maar goed, ahh hoef je je ook geen zorgen te maken offie nu met Sinterklaas komt dat zie ik tenminste als een troost voor als het bij mij niet lukt deze maand..