Hoi Hoi, Mag je spiergel gebruiken tijdens de zwangerschap? Ik heb gel liggen van KV eigen merk, maar de gebruiksaanwijzing heb ik niet meer. Is een soort van Voltaren Emugel, maar dan dus eigen merk. Ook heb ik een pot van de Action, dat mentholachtige spul. Hier zit geen gebruiksaanwijzing bij. Ik heb namelijk de afgelopen week zo'n last van schouders/schouderblad en nek, waarschijnlijk nog wat de aanrijding van 3 weken geleden. Het is dus geen tijgerbalsem of spierbalsem! Het wordt niet heet, weet niet of dat nog uitmaakt? Liefs,
als je googled op voltaren emulgel lees je dat je die niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik zou het er niet op wagen. Apotheek.nl - Voltaren Emulgel
Voltaren = diclofenac en dus mag je niet niet gebruiken. Ik heb spierbalsem van kruidvat, die wordt wel warm. Die mag je gewoon gebruiken. Een warme kruik, pittenkussen, sjaal of lekkere massage is natuurlijk ook een optie als je twijfelt
Ik heb het zelf 1 keer gebruikt en kreeg een uitbrander van de dokter en VK. Hun zeiden dat het via je poriën toch in je lichaam komt wat niet goed is voor je kindje ben er meteen mee gestopt.
Idd niet gebruiken kan een bacterie inzitten die placenta aantast. Ik had zelf een gebroken rug drie jaar geleden en was bang erg last hier van te hebben tijdens mijn zwangerschap, als mijn spieren zeer deden smeerde ik dit op. https://www.foreverliving.com/retail/shop/shopping.do?task=viewProductDetail&itemCode=64 Van een vriendin gehad is homeopathisch en heb ik laten checken door mijn gynaecoloog dit keurde het goed. Misschien is dit wat voor je?
Okey! Thx! :O Ik bel de Vk maandag wel even, voor de zekerheid. Ik heb een hekel aan spierbalsem, dat wat warm wordt, dat begint bij mij zo te jeuken.. Ik las nog wel iets van VSM, misschien dat ik dat nog even ga googleen, bedankt iedereen! Liefs,
Voltaren kan je idd beter niet gebruiken.. Ik heb het een keer of 8 gebruikt op aanraden van mn bekkenfysio (ja ik weet het,had ze moeten weten en ik ook!) Maar goed, moest ermee stoppen en als alternatief SRL (spiroflorgel) van VSM gebruiken.. daar staat in de bijsluiter ook dat het geen kwaad kan als je zwanger bent.. moet eerlijk zeggen dat ik die gel nog niet geprobeerd heb dus weet niet hoe die werkt.. Succes!