Eerst de vk en die verteld je dan wel wat je moet doen. Ik ben via de huisarts in het ziekenhuis terecht gekomen. Dus dat kan je ook proberen.
Zou ook eerst vk proberen maar als die niet echt helpt de hap gewoon. Vk hier nam mijn klachten ook niet serieus en heb het er toen maar bij laten zitten. Achteraf had ik wel naar de ha moeten gaan, had gewoon nauwelijks en donkerbruine urine, dus is vast niet goed geweest.
ik ben meerdere malen opgenomen geweest en belde toen gewoon gelijk naar de afdeling op het ziekenhuis. En vanuit het ziekenhuis belde ik mn verloskundige, als het in het weekend was belde ik de maandag pas mn verloskundige zodat ze iig wist dat ik in het ziekenhuis lag.
Ik ben via de VK meerdere malen opgenomen in het ziekenhuis. Als ze je niet serieus neemt, dan zou ik de hap proberen. Je kunt via bol.com trouwens ook ketostix bestellen, daarmee kun je zelf testen of je ketenen in je urine hebt. Sterkte, uitdrogen, infuus en zh- opnames zijn niet leuk .
Hier is het ook via de VK gegaan. Die liet me komen, urine gecontroleerd en me ingestuurd in het ziekenhuis.
Beide keren dat ik uitdroogde via de hap gegaan, vriend belde hap, kon direct komen, en ze zagen gelijk dat t mis was, en kreeg dus ook gelijk infuus. de afdeling nam contact op met mijn vk om te laten weten dat ik er lag..