Moet even mijn verhaal kwijt (heerlijk zo'n forum) Afgelopen zaterdag had ik mijn eisprong. Sinds maandag (of zondag, weet ik niet meer) opeens klachten waar ik normaal alleen tijdens en voor mijn menstruatie last van heb. Ik heb super zere benen, normaal krijg ik dit vlak voordat ik ongesteld wordt. Eerst dacht ik: he griepje... was ook wat moe enzo. Maar dat griepje zet helemaal niet door, heb ook geen andere griepklachten. Daarnaast heb ik pijn in mijn borsten. Normaal krijg ik dat pas 5 tot 7 dagen voordat ik ongesteld wordt, nooit direct na mijn eisprong. oei, ik vind het zo spannend deze maand.... Ik heb er echt een goed gevoel over. Maar ja, dat wachten he. Ik heb al gelezen dat dat voor de meeste dames heel lastig is. Ik heb geprobeerd om er niet te veel mee bezig te zijn, maar die pogingen heb ik gestaakt en ik ga nu heerlijk op in al mijn neuroses.... haha... gelukkig heb ik een lieve man die wel wat gewend is van me!
ik hewrken het zo.. sinds mijn ei.. (lijkt wel of ik er twee heb gehad..kan niet weet ik) heb ik ook zere boobies, krampjes en steken die normaal ophouden na mijn ei, maar nu doorgaan.. weet niet meer wat ik moet denken.. weet wel dat wachten vreselijk lang duurt....
Hoi Bruisje Ja, dat wachten duurt inderdaad lang. Ik zei gisteren tegen mijn man: het is nog maar 5 dagen geleden sinds mijn eisprong. Hij zei: 5 dagen al, wat gaat de tijd snel. Nou, voor mij voelt het meer als 5 weken... haha Maar goed, is aan de andere kant ook wel eens fijn als de tijd een keer niet snel gaat. Afgezien van die pijn in mijn borsten en mijn benen, zijn er nog veel meer dingetjes die ik voel en zie. Maar ik weet dat je lichaam je ook behoorlijk voor de gek kan houden dus ik ga echt alleen af op de dingen die overduidelijk anders zijn. In ieder geval sterkte met wachten! Hoop dat er snel positief nieuws voor ons mag zijn!
Ik hoop t ook......moet me echt bedwingen om niet een test te kopen.. weet ook wel dat dat geen zin heeft dus dat doe ik niet natuurlijk, maar toch.. wil t wel.. wil gewoon zekerheid en dat kan een test me nu ook niet geven... vind alleen dat wachten zo beroerd...
Nee, we zullen echt even geduld moeten hebben. Ik heb er hier een in de la liggen maar kan me goed inhouden om hem te gebruiken. Mijn man wil graag samen testen, en ik heb een belofte gedaan. Ik denk dat ik op zijn vroegst woensdag ga testen, dan heb ik een redelijke kans dat ie positief is als ik idd zwanger ben. Ik zie dat je al een keer een miskraam hebt gehad, echt super rot voor je. Had je toen dezelfde syptomen?