hey meiden even een vraagje!! ik ben de laatste weken zo ongeduurig kei blij met de kleine op komst kijk er zo naar uit. maar we moeten over 2 weken verhuizen en heb BI dus moet zo veel mogelijk uit handen geven aan zwaar werk dat vind ik heel moeilijk. nou zit ik dus regelmatig stil en word ik gek van het idee wat nog allemaal moet gebeuren en van de puinzooi die een verhuizing op levert alles komt op de schouders van me mannetje de zorg van de andere 2 grooten deels huishoude wil hij ook uit handen nemen en hij loopt tussen door ook nog eens in te pakken!!! savonds zorgt hij ook nog eens dat er eten op tafel komt zo dat ik niet in de keuken sta tussen de lucht van het eten want dan krijg ik niks door me keel op het moment kei sneu. ik krijg zo'n ongeduurig gevoel ben zo onrustig over alles maar nou echt zeggen wat ik weet waar over want als we verhuisd zijn is alles zo klaar het is schilderen en we kunnen er in dus de 17de gaan we al over en dan zijn we klaar dus niks om me druk te maken geboorte kaartjes zijn geregeld kraamzorg kraampaket en zo de beeb groeit goed kortom alleen me BI zijn het dan echt allemaal hormonen en mischien het feit dat ik me nestel drang niet kan uitvoeren zijn want voor de bevalling ben ik niet echt zenuwachtig of zo want heb er 2 gehad en weet wat ik kan ver wachten nou jah kortom wie heeft er nog meer last van die raare gevoelens waar van je niet weet wat je er mee moet