Hoi, Vroeg me toch af of het erbij hoort aangezien ik het me niet van de andere bevallingen kan herinneren Ben vandaag precies een week geleden bevallen van onze 4e kleine. De zwangerschap is goed verlopen alleen de laatste 2 weken overdreven veel last van bekkeninstabiliteit (had ik de hele zw schap al last van) en weeen die niet wilde doorzetten. Toen het eenmaal doorzette heb ik pas echte pijnlijke weeen gekregen bij 4,5 cm en de overige 6,5 cm incl een keer persen gebeurde in de lange tijd van 33 minuten Ik geef borstvoeding en heb tot vandaag nog last van na weeen. Nu zijn ze goed te doen en voel ik ze nauwelijks, maar de eerste drie dagen moest ik ze echt wegpuffen. (normaal bij meerdere kids weet het ) Ik heb mezelf toch wel in beweging gehouden, dus zelf koffie zetten drinken pakken, wat gekookt, beetje proberen met de andere kids te spelen. Maar niet overdreven dus heb niet getild of iets dergelijks. Gewoon wat voor mijn gevoel goed was. Nu heb ik dus al een dag of 3 vreselijke spierpijn in mijn onderbuik en bij mijn schaambeen. Zo erg dat ik soms gewoon niet recht kan lopen. Alsof ik een marathon gedaan heb. Ik rust voldoende (zowieso de 10 voedingen van de kleine) en ga tussendoor ook regelmatig wat liggen. Vandaag ben ik toch maar een korte wandeling gaan doen omdat ik dacht dat het dan wel minder zou worden. Maar die 20 min dat ik onderweg ben geweest waren doodvermoeiend. Wie herkent dit? en is dit normaal? Mijn eerste bevalling was een keizersnede en maak me ergens wat zorgen (weet ook niet waarom) de andere drie zijn natuurlijk geboren. bedankt vast