he dames ik ben even benieuwd naar welke meiden vóór hun NOD ook zo een last hadden van spierpijn in hun liezen. pff mn liezen doen nl echt pijn! soms moeten we t klussen ff staken omdat ik zo een pijn heb als ik mn benen uit elkaar doe. het voelt als spierpijn en ik voel ook een soort kliertjes... nu heb ik dit gevoel in mindere mate een paar maanden terug ook gehad, dus zullen waarsch wel de hormoontjes zijn... xxx
geen idee wat het is meisje, heb hier gene last van wel van krampen maar helaas daar schiet je weinig mee op.
He meid, Ik zelf moest 2 dagen geleden eigenlijk ongi worden, en heb nu ook last van een soort spierpijn aan de zijkanten dat trekt zo naar beneden... Ik heb de neiging om te gaan testen alleen wacht er nog effe mee tot maandag.. Hopelijk is het een goede teken meid
hihi zijn we alledrie overtijd...hopelijk geen voor ons ja ik w8 ook ff een paar dagen met testen. kan ook iets met hormonale schommelingen zijn die liezen... t is alleen wel irri, nu merk je pas hoevaak je ook je liezen belast bij t lopen en opstaan x lovelymama, heb je de uitslag van je test? alecia, wanneer test jij? xxx
ah oke. heb je na je NOD nog getest of w8 je voor alle zekerheid? de eerste maanden testte ik nl meteen als ik nod had, maja...een p;aar dagen wachten geeft meer zekerheid...
ik hoop t voor je meissie! pff weet je wat wel nadelig is, althans...ik heb nu bij alles wat ik voel iets van: dammit dit zijn ongi-symptomen... maar normaliter word ik echt op dag 28 ongi dus als ik 3 dagen overtijd ben dan zou de kans heel groot zijn hihi
He meid, misschien dat je mijn topic al hebt gezien, maar heb al getest, nu onderhand al 2x allebei negatief helaas, maar nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen... Ik hoop het echt voor jou dat het raak zal zijn wanneer je gaat testen