Ik weet het niet meer.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by doppiej, Mar 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. doppiej

doppiej Lid

Mar 29, 2009
    10
    0
    0
    Supermarkt
    Den Haag
    Lieve mensen,

ik heb mijn laatste menstruatiedag gehad op 15 maart maar die was niet zo als anders heel donkerbloed en veel minder.
    nou had k daarvoor as k af en toe last van misselijkheid maar niet erg.

laatste 2 weken ben ik 4 kilo aangekomen en dat is voor mij veel als je nagaat dat ik de afgelopen 3 jaar nooit meer dan 50 kilo heb gewogen. nou ben ik ook veel misselijk me borsten zijn de afgelopen 1,5 maand heel erg gegroeid.en is me buik aardig aan de dikke kant voor mijn doen.
    deze week moe ik ongesteld worden en normaal heb ik de week daarvoor snoepbuien da wil je nie weten kheb afgelopen week geen 1 chocolaatje gegeten.

zwanger?

en wanneer is het beste om een test te doen de 1 zegt da ut al kan op de dag van de menstrutie de ander zegt da je nog 5 dagen moet wachten?

groetjes doppiej

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Op de dag van je NOD kun je al testen. Het zou alleen kunnen dat je nog niet voldoende HCG aanmaakt (de test dan negatief is) en dat de test het dan nog niet kan meten en dat je dan na bijv. een week wél positief test. Veel succes!

3. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

Mar 16, 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Als je symptomen hebt moet de test ook al positief uitslaan want zwangerschaps kwaaltjes worden veroorzaakt door HCG.
    Dus als je test negatief is op of na je NOD dan denk ik dat je niet zwanger bent en de kwaaltjes kunnen door ontpillen komen, daar geef je geen informatie over dus daar kan ik verder niet over oordelen.

Groetjes

4. doppiej

doppiej Lid

Mar 29, 2009
    10
    0
    0
    Supermarkt
    Den Haag
    ik ben niet aan het stoppen met de pil want het iss eiguhlijk niet de planning dat k zwanger wil worden.
    dusss

Share This Page