Hallo, Ik wilde toch even wat vragen... Ik ben net even naar de markt geweest en dat is 10min. wandelen vanaf mijn huis (misschien zelfs korter). Natuurlijk even rondgekeken en weer teruggelopen, maar toen ik thuiskwam was ik gewoon bekaf en een beetje erg buiten adem. Hebben jullie daar ook last van? Groetjes, Kim
En dat word alleen maar erger geloof me! En dan hoop ik voor je dat je niet verkouden word in je zwangerschap (net als ik nu) want dan is het helemaal een ellende
Ja dat word alleen maar erger, naar mate je baarmoeder groeid komt er steeds minder ruimte voor je longen dus minder long inhoud.
ohw jeetje Dat wordt dus niet prettig. Ik heb van die collega's die heel hard lopen met wandelen en altijd vragen ze mee. Dadelijk ren ik er hijgend en puffend achteraan. Ik zie het al voor me En dan ook nog eens niet verkouden worden Succes met je verkoudheid Bobbie
je longinhoud neemt in totaal met een kwart af, dus bereid je voor! Als ik met mijn man een wandelingetje maak loop ik alleen maar aan zijn mouw te trekken, hihi. Maar afgezien van die kortademigheid krijg ik als ik te snel loop ook harde buiken, dus tja...
Hier ook sneller buiten adem. Traplopen wordt steeds vermoeiender.. Ik doe het dan ook erg rustig aan als ik moet traplopen (het liefst pak ik de lift). Snel lopen wil niet, hier dan ook last van harde buiken..
Ja hoor hier ook. Vooral trap lopen is een ramp, heb ik een trap gehad, ben ik al buiten adem. Voel met net een oude vrouw dan haha. maar weet waar het van komt. Gewoon rustig aan doen. En niet laten opjutten.
ik heb tegenwoordig ene sleutel van de lift op ons werk, want ik moest ieder lesuur 6 trappen op, ik kon gewoon niet meer pffff
Ohja....hier ook.....ook snel buiten adem...en zit soms echt al in ademnood.. ik hoop niet dat het veel slimmer wordt....
Ik heb het ook! als ik met de wasmand naar boven loop moet ik eesrt tijd maken om weer op adem te komen, net als ik hele einden aan de wandel ben Pfffff....... :-s