wel of niet naar de dokter?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieve85, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    Hoi allemaal
    zoals jullie aan mijn onderbanner kunnen zien in mijn cyclus erg regelmatig.. heb 3 maanden een nuva ring gedragen en in mei daar mee gestopt, weet dat het zogenaamde ontringen erg lang kan duren , maar mijn cyclus is zo raar aan het doen , heb regelmatige bloedingen er door heen met afvegen dan echt roze rood bloed er bij zitten , en de laatste ronde van 37 dagen ben ik maar 1 dag echt ongesteld geweest.daarna meteen niets meer. zit dus ook wel te twijfelen of dit wel als menstruatie moet rekenen of dat dit gewoon een fikse tussntijdse bloeding is. ik snap er niets van en ben best ongerust maar om nou meteen naar de dokter te gaan vind ik nogal een grote stap.
    advies?? iemand met het zelfde?? die tussentijdse bloedingen zijn dus geen bruin verlies want het is echt rood / roze..

:(

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee.. geen ervaring mee... je kunt natuurlijk altijd even overleggen met je huisarts? helaas kan je lichaam soms nogal wat moeite hebben met het op gang krijgen van een normale, natuurlijke cyclus...

sterkte ermee!, liefs

3. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    ja daar zit ik nu dus ook aan te denken maar vind het wel een grote stap om te gaan en ook omdat ik nog maar sinds mei bezig ben. vandaar dat ik eigenlijk iemand zocht met iets soortgelijks en hoe die daar is mee omgegaan..

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey Lieve,

Je hebt 2 keer een cyclus gehad van rond de 30 dagen. Dit is dus vrij netjes. En eentje van 68. Misschien dat je een cyclus hebt overgeslagen?
    Als het je niet lekker zit dan kun je inderdaad altijd even met je huisarts overleggen. Voor hetzelfde geld is je cyclus misschien nog een beetje in de war en komt het vanzelf goed. Bij veel meiden is dit in ieder geval wel zo na het stoppen met anti-conceptie.

In ieder geval veel suuces.

Grt Vanilia

Deel Deze Pagina