Ben ik weer eens dames ... Sinds 1 uur vannacht niet meer geslapen, constant overgeven. Inmiddels heb ik enorme dorst maar zelfs 1 klein slokje water komt er binnen een paar minuten direct weer uit ... Wanneer moet ik me zorge maken en de vk of hap bellen?
Ik zou gewoon even bellen naar de hap, zij kunnen Primperan of emesafene voorschrijven. In zetpillen, wellicht kan je dan weer wat gaan drinken. Ik zelf belde na 2 weken en was volledig uitgedroogd. Kreeg op mijn kop dat ik veel eerder had moeten bellen. Dus ik zeg doen!! Succes!
Ik zou zeker de vk of hap even bellen. Je kunt namelijk heel snel uitdrogen. Al is het alleen maar om gerust gesteld te worden, je bent dan zeker van je zaak. Je lichaam is niet meer alleen van jou maar ook van je baby nu. Ik ga zeker voorzichtiger met mezelf om nu ik zwanger ben. Pas goed op jezelf meid.
ik heb hetzelfde gehad en dat duurde 2 dagen.. na die 2 dagen was het weer over gelukkig maar ik heb geen arts gebeld.. je kan natuurlijk altijd de hap bellen en zij beslissen dan gewoon of het noodzaak is om te komen ja of nee! beterschap!
Ik zou inderdaad gewoon ff bellen naar de huisartsenpost of vk. Ik was op een zaterdagavond begonnen met extreem veel spugen, en die zondag alleen nog gal. Hield niks meer binnen, was zo slap als een vaatdoek. Op maandagochtend naar m'n huisarts gegaan, kon meteen door naar het ziekenhuis omdat ik compleet uitgedroogd was. Kan dus best snel gaan... Misschien kan de hap iets voorschrijven waardoor je tóch water binnen kunt houden. Succes!
Van de week buikgriep gehad. Alles wat ik dronk kwam er na een half uur via de onderkant weer uit. Na 2 dgn dkt. Gebeld. 1 loperamide gehad. Ze kunnen je idd wat voor schrijven maar omdat je zwanger bent doen ze dat liever niet. Weet niet of het overgeve buikgriep is of vd zwangerschap?er heerst wel van alles
Ja wel een buikgriep, dezelfde die mijn bonusdchtertje 3 dagen terug gehad heeft. Het ergste vind ik dat ik zoveel gespuugd heb, dat er idd alleen nog gal uitkwam en de laatste keer wel die reflexen maar kwam niks meer uit .. En een vreselijke dorst dat k heb !!!
Uh gewoon de vk bellen! Ik was na 2 dagen totaal uitgedroogd en moest toen een week aan het infuus in het ziekenhuis!
ik heb gister de hele dag gespuugd alles wat ik dronk kwam er gelijk weer uit. Tot nu toe zit alles er nog in. ik heb op een gegeven moment steeds een thee lepeltje water genomen. zo kreeg ik toch wat vocht binnen.
Ik zou zeker even bellen. Zelf 2 zwangerschappen dit gehad.. beide keren 3 weken aan het infuus gelegen. (laatste zwangerschap nog 6 weken sondevoeding erachteraan) niet echt leuk natuurlijk, maar wel nodig! Dit hoeft bij jou (hopelijk) natuurlijk niet het geval te zijn.. maar dan kunnen ze het wel even in de gate houden.
Gewoon even de vk bellen en advies vragen. Ik ben zelf ook niet iemand die snel belt, maar mijn vk zegt zelf dat ik altijd moet bellen bij ongerustheid of vragen, daar zijn ze voor. Sterkte net je misselijkheid.
Ik zou niet gelijk gaan bellen. Je kan wel even proberen wat coca cola te drinken (helpt meestal erg goed bij overgeven/diarree) En wel de echte coca cola en geen light of zero of zo