Hoi Hoi Sinds een paar dagen heb ik een irritant zeurend gevoel in de onderbuik. Pijn in de liezen en af en toe misselijk, nu weet ik dat mijn lichaam mij erg voor de gek kan houden, aangezien dit ook was voor de menstruatie. Maar nu zit ik 14 dagen voor NOD. Moeilijk in te schatten aangezien ik vorige keer ook heel onregelmatige cyclussen had. De krammen kunnen dus ook met eisprong te make hebben? Geen idee wanneer ik die heb voel niet goed. Uitgaande van een cyclus van 31 dagen zou hij gisteren zijn. Maar uitgaande van cyclus van 28 dagen zou de eisprong rond de 10e liggen. Rond beide dagen geklust. Herkennen jullie dit
ik herken het igg niet maar ik voel me eisprong ook helemaal niet ! Heb dus nooit klachten rond die tijd , maar het zou igg goed van je eisprong kunnen komen daar lijken de klachten wel op ! Maar het is soms zo lastig ons lichaam kan ons goed voor de gek houden ,ik heb ronde's gehad waarvan ik dacht van alles te voelen maar denk zelf dat het bij mij ook tussen me oren zat igg ! Je hebt goed geklust meid ik zou me daar geen zorgen om maken hopelijk over 14 dagen een mooi roze test !! Succes igg X x
Kan me goed indenken dat dat vervelend moet zijn. Ik zelf voel mijn eisprong niet (ik werk met ovulatietestjes, dus ik weet precies wanneer ik ovuleer). Maar wat ik wel weet is dat mijn lichaam heel vaak net doet alsof Echt, je lichaam kan je goed voor de gek houden als je iets wilt voelen. Ik kan je dus verder niet echt advies geven, maar ik zal voor je duimen! Maak je niet teveel zorgen