Hoe verzetten jullie je gedachten? Ik ben eind Aug gestopt met anti conceptie en kreeg geen onttrekkingsbloeding, pas na 2,5 week ong. Inmiddels nu in cyclus 6 beland want ben vanmorgen helaas ongi geworden. De 4e maand een vroege miskraam gehad. Heb vanaf t begin ovulatietesten gebruikt. Deze zijn nu op en ik ga geen nieuwe meer kopen. Hoop er zo minder mee bezig te zijn. Hoe verzetten jullie je gedachten?
Weet iemand hoe je je acount kan verwijderen? Misschien dat ik op die manier ook mn gedachten kan verzetten?
Helemaal verzetten lukt meestal niet. Je gaat vaak toch rond je vruchtbare dagen gerichter klussen Denk ik. Het heeft bij mij niet zo lang geduurd. Wel maakte ik andere plannen die met kindje of zwangerschap niet zo makkelijk kunnen of mogen. Lekkere dagjes sauna, luxe uiteten, pretpark met achtbanen, skiën /snowboarden avondje op stap, eventueel nog op vakantie. Dan had ik ook andere leuke dingen om naar uit te kijken.
Ik gebruik ook geen ovulatie testen meer ik temperatuur niet meer en dat werkt voor mij heel goed! enige probleem is dat ik een week voor nod heel onrustig word en er dan van baal dat ik geen idee heb wanneer mijn nod Is.. ik zit hier bij een heel leuk clubje en dat helpt ook wel gewoon over alles kunnen praten met dames die dezelfde wens hebben.. ik zit net als jou in ronde 6 nu .. van je af zetten of er minder mee bezig zijn vind ik heel moeilijk de wens is immers zo groot!
Dat ga ik ook maar eens doen indd.. Temperaturen deed ik zoiezo niet. Maar die testen stop ik ook mee. Ik vind het denk ik juist wel "fijn" als ik niet weet wanneer mn NOD is. Zo ben ik minder snel geneigd "te vroeg" te testen. In ronde 4 heb ik een miskraam gehad en had ik steeds licht positieve testen wat me onzeker maakte, en indd het ging fout. Ik ga nu gewoon uit van mn langste cyclus, dat is afgelopen maand geweest (de maand na miskraam, 32 dagen). Ik ben zoiezo geen vroege tester in de zin van VOOR nod testen, dat heb ik nooit gedaan! Maar ook 1 dag over tijd vind ik nu te snel, gezien ik gister mijn NOD had. Vanmorgen vroeg heb ik getest en 2 uur later arriveerde de rode vlag. Dus komende maand wacht ik tot minimaal cyclusdag 35 haha! Bedankt voor je reactie!
Het is lastig.... Mij lukt het eigenlijk ook niet zo. Zeker niet nu ik om me heen zo een beetje elke vrouw zwanger zie zijn en de meesten die ik ken ook echt binnen 3 á 4 maanden. Dat frustreert... Zeker als je al langer bezig bent (nu ronde 11).. Het wordt moeilijker en moeilijker.... Ik was nu een week op vakantie en dat is juist totaal niet goed want dan heb ik alle tijd om er over na te denken en te verdrinken in zelfmedelijden het beste is om gewoon afleiding te zoeken. Veel leuke dingen doen. Op gaan in je werk en vrienden. Hopelijk vind je voor jezelf de beste manier en hopelijk is het natuurlijk gewoon snel raak. Ik probeer maar te denken; mijn tijd komt ook nog wel! En die van jou dus zeker ook! Succes!
Ga rond je nod leuke dingen doen. En ga aub niet teveel op symptomen letten. Ik weet dat het lastig kan zijn. Zijn hier dik 2 jaar bezig nu
Dank je voor je reactie! Rond NOD is mn probleem niet zo, ik vermoedde dat deze ronde niet raak was gezien ik ook echt NERGENS last van had. Ik wist eigenlijk zeker dat ik ongi zou worden. Maar juist rond ovulatie ben ik er teveel mee bezig.. Vandaar dat ik nu niet meer wil testen, zodat ik mn eisprong niet precies weet!
Wij zijn ook vrij lang bezig geweest, ik was er na een dik jaar ook echt klaar mee. De laatste ronde besloten om het los te laten en ons erbij neergelegd dat we misschien niet het geluk zouden hebben om zwanger te zijn. Die maand dus ook maar 1 keer seks gehad en ja hoor, het was raak! Ongelooflijk want hadden het totaal niet verwacht, heb ook pas 2 dagen na NOD getest omdat ik toch niet kon geloven zwanger te zijn en echt op mijn menstruatie aan het wachten was Dus het er niet mee bezig zijn heeft bij ons wel geholpen.
Ik probeer dingen te doen die ik beter niet doe als ik zwanger zou zijn. Eens uitgaan, nog eens feesten, mij inschrijven voor loopwedstrijd,... Kortom mijn leven niet laten stilstaan en stoppen om te wachten op zwangerschap.