Hoi allemaal, ik ben nu 14 weken zwanger. Voordat ik zwanger was had ik iedere herfst en winter blaasontsteking ongeveer 1 keer per maand. Ik slik dan cranberry pillen dan gaat het weer weg. Nu heb ik ook steeds weer blaasontsteking. Als ik een dag stop met de cranberrypillen krijg ik het weer terug. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Moet ik toch eens naar de huisarts voor een kuurtje. Of moet ik gewoon mijn hele zwangerschap cranberrypillen blijven slikken zodat het weg blijft.
voor je gehele lichaam zou ik zeggen: ga naar de huisarts. want hier elke keer meer blijven lopen lijkt me ook niet goed voor je. hij/zij kan je hier vast wel in adviseren
Ik zou ze doorslikken, kan geen kwaad. Als je ondanks dat toch een blaasontsteking krijgt wel zorgen dat er een kweek gedaan wordt door de huisarts om te screenen op groep B streptococcen! Dus niet alleen een kuurtje nemen maar voor de eerste tablet urine inleveren voor kweek..
Ik mocht de cranberrie pillen niet in de zwangerschap.. en staat ook op de potjes van bijjv kruidvat eigen merk.. Ik zou t even nakijken/vragen..
Ik heb gegoogled en het overlegd met de Vk. Als ik er last van had waren cranberry pillen gezonder dan een kuur. Dus ze zag er geen kwaad in