Ik heb sinds 2 dagen een gevoel van spierpijn boven in de buik. Ik heb de laatste dagen helemaal niets zwaars gedaan en weet niet waar dat gevoel vandaan komt. Iemand een idee?
Wat het is weet ik ook niet, maar ik heb er ook last van. Spierpijn rondom en ook rond mijn navel. Ik vermoed dat het de banden zijn waar je baarmoeder in hangt. Misschien dat de baby weer groeit en dus ook de baarmoeder weer wat oprekt.
Zijn het misschien gewoon je spieren die oprekken door het groeien van je buik? Ik had het de eerste weken dat mijn buik ging groeien ook...
Ik heb het gevraagd bij zwangershapsgym en zij zei dat het idd de spieren kunnen zijn doordat de buik een groeispurt maakt. Maar het zou ook kunnen komen doordat je erg verkouden bent. Dat was ik vorige week nog niet, maar nu wel. De spierpijn is nu over en ik denk zelf dat het bij mij aan het groeien van de buik heeft gelegen.
Ik heb sinds gisteren ook erg veel pijn maar dan echt HEEL erg veel pijn heb de hele nacht liggen huilen. Bij mij is het aan de linker kant iets onder mijn borst dus best wel hoog ik weet niet wat het is mijn ribben of een spier maar ik kan de pijn niet echt goed verdragen gelukkig gaat het nu ietsjes beter heb ook 2 paracetamols ingenomen. Maar in de nacht dacht ik echt dat ik het niet meer uit kon houden. Ik hoef mijn linkerarm maar te strekken of iets van de grond te rapen of in bed om te draaien en ik verga echt van de pijn. Nu begint het weer een beetje zeer te doen ik denk door het typen. Ik ga zo mijn bed weer in duiken maar slapen lukt niet kan niet bewegen IK hoop dat het snel over gaat want de pijn is soms echt niet uit te houden
Ik heb ook met vlagen spierpijn boven in m'n buik. Heb zelf het gevoel dat het door het groeien van m'n buik en dus het oprekken van m'n buikspieren komt.
Rondom je navel zou ik idd denken aan de spieren die plaats moeten maken/uitrekken etc.. Maar tirtilisko, wanneer moet jij weer op controle? En hoe is je bloeddruk?
@daphne ik ben gisteren toch maar geweest omdat ik de kleine weer niet goed voelde gelukkig is alles goed met de kleine volgens de gyn zijn mijn ribben gekneust door de kleine mijn bloeddruk is meestal aan de lage kant