Hallo! Ik ben ong 7/8 weken zwanger (volgende week 1e echo, dan weet ik het precies, erg spannend!) Maar heb nu sinds een week denk ik een soort spierpijn in m'n bovenbeen? Heb er behoorlijke last van als ik zit en wil opstaan, en ook tijdens het lopen. Weet iemand of dit met de zwangerschap te maken heeft, of heb ik onbewust iets raars gedaan ofzo? Groetjes!
Hej, ik had laatst ook een paar dagen onwijs spierpijn in m'n bovenbenen. Het zal er wel bijhoren, ik kan niks bedenken wat voor raars ik gedaan zou hebben..
Had ik ook in het begin, nu regelmatig dat de kramp in m'n benen schiet.. Niet leuk Schijnt erbij te horen. Gefeliciteerd trouwens! Geniet van je echo volgende week
Zo vroeg had ik het nog niet, maar wel ineens onwijze spierpijn in 1 van mn onderbenen, soort van kramp.. maar het zal er wel bij horen ja, no worries! En gefeliciteerd!
Ik had t gisteren voor t eerst. Ik dacht eerst dat t van t hardlopen was maar t was maar aan één kant. Moest ook aan mijn zwangerschap denken dus t zal er inderdaad wel bijhoren !
Nou dan ben ik iig niet de enige hihi Vond het al zo vreemd! Kon me niks bedenken waardoor het kon komen.. Behalve dus de zwangerschap Wat dus ook zo is! @ sabrine - dank je wel! Vind het erg spannend!!