ik was gisteren bij me ouders en nu heb ik al sinds een paar dagen sterk het gevoel dat het wel eens raak kan zijn.. Ben misselijk en heb steeds van die ongi krampen in me onderbuik, heb ik trouwens nog nooit gehad ook niet als ik ongi ben.. Verder veel witte creme achtige afscheiding en ben ik erg moe. Maaaar gisteren was ik dus bij mijn ouders en de hond zat de hele tijd bij me en lag zijn hoofd steeds op mijn buik.. Ook was hij steeds aan het snuffelen aan me buik? Dit heeft hij nog nooit gedaan bij mij? wie heeft het ook gehad dat dieren zo aanhankelijk zijn.. Ga as woensdag pas testen, zooo spannend.. xxx naatje
hoi ja ik heb drie katten en ben goed aan het opletten maar mijn katten zijn al zo aanhankelijk dus die zijn geen goede meter. hahahahah ik zou eerder een beetje je gevoel volgen dan je beesten. ik denk niet dat je daarvan uit moet gaan. haha moet zelf maandag testen , dus toi toi toi. groetjes mik
nou ik heb dat ook al de hele week me hond licht normaal wle bij me maar is veel aanhankelijker nu licht konstand op men schoot en overal waar ik ben is hij ook maar ik moet men ei nog hebben dus het hoeft niet... maar ik las pas dat iemand het ook had en het was wel zow dus ik weet het niet succes! grtjess
Heb ik ook gehad toen ik net zwanger was met me hondje, nu doet ze het nog steeds. Loopt me de hele dag achterna, en wil iedere keer bij me op schoot. Word er af en toe echt wel even gestoord van.
Hoi, ik geloof er echt in dat dieren dit soort dingen kunnen aanvoelen. Ik heb er al meerdere verhalen over gehoord. Ik weet niet of alle dieren dit hebben. Ik denk dat dat per dier verschillend is, net als bij mensen, de 1 is gevoeliger dan anderen. Ik hoop voor jou dat het raak is!
je ziet ook dat dieren die eerst heel aanhankelijk zijn nu ineens bij je wegblijven daar heb ik ook wel eens van gehoort.
hahaha dat kwam er lekker uit. nee ik hoor dat het komt omdat ze het dus voelen en net als bij kinderen als je er 1 hebt word die misschien wel jaloers op de 2de.zie ik hier in mijn buurt veel te veel.
ik heb 2 honden 1 van de 2 slaapt altijd bij mij als mijn man s'nachts weg is... dat is 1x in de week. De week voor ik mijn zwangerschapstest deed wilde ze niet boven blijven. Liep mee en ging weer naar beneden dit had ze nog nooit gedaan! Nouja zeg ik zocht er nix achter, een week later deed ik de test en bleek ik zwanger! Ben nu 22 weken maar ze heeft geeneen nacht meer bij mij op bed geslapen....
Een hond van een vriendin van mij, die echt gek op mij is, wilt niks van me weten als ik zwanger ben! Vorige keer niet en nu ook al niet meer! Gister wou ik met hem voetballen, maar hij kijkt me alleen maar boos aan! hahaha!
heb net getest negatief helaas toch ontpilemn of te late eisprong ga volgende week pas weer testen groetjes mik
ha mik.. ja doe gewoon over een week nog een tets, ik ben inmiddels al 5 dgn overtijd, pfffff vermoeiend hoor die onzekerheid succes xxxxx
ja probeer mijzelf niet te veel te verheugen want voor hetzelfde geld duurt het nog maanden. en om dan elke maand te gaan stressen dan kunnen ze me opnemen. maar zou wel leuk zijn een vriendin va mij is ook bezig om samen zwanger te zijn. lekker samen kletsen erover. en zij was bij de eerste meteen zwanger . nu is ze twee maanden bezig dus zal wel snel zo zijn. groetjes mk
@ Mik: Aangezien je cyclus vorige keer 42 dagen was, kan je beter uitgaan van een langere cyclus. Niet iedereen heeft een cyclus van 28 dagen. Ik denk dat je daar wel rekening mee moet houden, dat om een hoop teleurstelling te voorkomen! Ik hoop uiteraard voor je dat je snel zwanger bent of nu al zwanger bent!
ja ik had verwacht dat ik na de eerste maand gewoon weer op 28 dagen zou zitten maar helaas. nou ja ik wacht rustig af . er zit niets anders op maar als al mijn cyclussen op 42 dagen zitten dan duren die maanden wel erg lang hoor........................ elke keer zes weken wachten om te testen. bah. groetjes mik
@ Mik: Ja, balen meid dat je cyclus niet normaal 28 is! Had je dat voor de pil wel? Mijne was altijd tussen de 32 en 35 dagen. Dus ook bijna 5 weken wachten! Nou succes!
ja voor de pil was ik zelfs op het uur nauwkeurig. altijd elke vier weken op zondag na het eten. hahahahahahha en nu niets . ik heb wel erge afscheiding. nou ja we wachten af....................... groetjes mik