Hoi, Ik ben nu 6 dagen overtijd en heb nu iets heel raars. Sinds 3 dagen als ik naar de wc ga en ontlasting (sorry ) heb, zit er in mijn afscheiding een sliertje bloed. Voor de rest van de dag heb ik hier geen last van. Heeft iemand dit ooit gehad. Liefs naomie
ik denk eerder dat dit te maken heeft met obstipatie en geen evt zw-schap. moet je dan ook echt "persen/ drukken" voordat er iets uitkomt? (denk het haast wel) ik zou maar goed gaan drinken als ik jou was, 6 dgn overtijd heb je al getest?
Hoi Nisa, Ik heb geen last van obstipatie en super veel persen/drukken doe ik ook niet. Ik heb al twee tests gedaan en allebei negatief. De laatste had later een super super dun streepje. Maar ik denk niet dat het wat is. Je moet echt zitten staren om het te zien.
Ik denk dat ik dat maar ga doen. Ik heb nu die van etos gebruikt. Dacht dat die op zich ook wel goed waren. Maar misschien maar eens een ander merk proberen. bedankt voor de tip. Ik ga morgenmiddag nog op vakantie ook. Dus dat is helemaal lekker...
hmm ik herkende het namelijk, heb ik ook gehad toen mn stoelgang een beetje van slag was, ik dacht dat het misschien bij jou ook zo kunnen zijn. vaak heb je het namelijk niet inde gaten dat je meer perst als normaal. maar niet dus. anders zou ik het ook niet weten. en je gaat op vakantie, jammer dat het zo uitkomt maar als het een sliertje is die je bijna met een verrekijker moet zien zou ik me niet ongerust maken. en idd. morgen opnieuw testen lijkt me het beste kijken wat de test aangeeft