Baby vandaag volgens mij nog niet gevoelt, gyn bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BAS1759, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hallo meiden,

Mijn kleine uk is eigenlijk altijd heel druk aanwezig. Maar ik heb hetidee dat ik de beeb vandaag eigenlijk nog helemaal niet heb gevoelt. Moet ik nu dan toch de gyn bellen?

Ik ben gisteren nog op controle geweest en alles was goed. Zelfs nog even inwendig gekeken om te kijken of de baarmoederhals nog mooi lang was en alles was goed. Maar ik voel de beeb niet vandaag kan dat?

Nou ja ik ga maar eens kijken of ik even de rust kan vinden zodat ik de beeb wel voel. Misschien we te veel bezig geweest vandaag, maar normaal beweegt die van mij dan zelfs nog meer.

Iig bedankt voor het aanhoren.

Xxx joyce

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zit hier een beetje in hetzelfde dubio qua bellen. Al heb ik de beeb wel gevoeld, maar niet zoals ik gewend ben...

Anders ff iets van 'snelle suikers' nemen en gaan liggen om je erop te concentreren?

3. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Ik zat gister en vannacht ook in de stress. Ben op bed gaan liggen en heb serieus goed liggen voelen. Niets ! Vette paniek.

Toen echt kindje wakker liggen knijpen. En ineens na veel kneden voelde ik haar !! Ploep ploep. .... En nu weer drukte van jewelste. Ahbahahaba soms slapen ze gewoon heel diep ! Ff wakker schudden dus. Geef t een half uurtje voel je niets BELLEN !

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Je bent nu 24 weken je hoeft je kindje nog niet elke dag te voelen meid, mischien is ze zo gedraaid dat ze tegen je rug ligt te trappelen, ook komen ze rond deze tijd in een groei spurtje en zijn ze vaak wat rustiger.

Als je nog ongerust blijft zal ik wel bellen al is het om het een of ander uit te sluiten. Xxxxxx

5. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Ik zou er even goed voor gaan liggen idd. Maar als dat niets oplevert, dan zou ik wel even bellen hoor. Succes!

6. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik den dat ons beebje anders is aan liggen. Ik voel wel wat, maar minder, dus anders. Maar de beeb laa wel weer van zich voelen. Gelukkig dus dat is goed nieuws.
    Nen hoe is het nu bij jou?
    Son gelukkig ooknalles goed.

Thanks allemaal.

Xxx joyce

7. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Mij vertelde ze okk dat je vanaf 28 weken de baby iedere dag moet voelen maar daarvoor niet.

Dus zou het ff afwachten maar ik snap je onzekerheid.

Xxx

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

mij is ook vertelt idd na 28 weken.
    maar evengoed raak k altid beetje onzeker als ik haar bijna
    niet heb voelen bewegen

9. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad!!! ik had onze kleine uk al heel de nacht en ochtend niet gevoelt.
    Normaal beweegt die kleine zoveel dat ik er snachts niet van kon slapen.
    Ben toen rustig op bed gaan liggen,maar nee helemaal niks.
    Ook ik raakte in paniek,na lang duwe en vervelen rond mijn buik,eindelijk een schopje, pfhoe wat een opluchting.

Zal als ik jou was de baby even flink ''pesten'' en als je echt geen contact krijg na 30 min ofzo zeker ff bellen!!

Deel Deze Pagina