Wie heeft dat ook, het is de 1e, je hebt al verlof, en alles is klaar???? Ik weet dat het ook nog wel 2 weken langer kan duren, maar wie is er ook al aan het wachten??????
hihi...ik nog niet gelukkig...maar is misschien omdat het de 2e is en de tijd dan misschien wat sneller gaat? in ieder geval heb ik sowieso altijd in mijn hoofd gehad (ook bij de 1e) om uit te gaan van 42 weken...dan valt het niet tegen maar denk dat er nog zat wachtenden met je mee wachten hihi
Haha, wat een luxe! Het is de 4e en de babykamer is nog in aanbouw! Over 2 weken komt de dakkapel, dan nog een muurtje plaatsen en pas dan schilderen etc.etc. Verheug me echt op het moment dat alles klaar is en ik ook rustig kan gaan wachten. Blij dat de bevalling dichterbij komt, maar als ik bedenk wat we allemaal nog moeten doen voor de geboorte...Pfff
Ik zit pas aan t begin maar ik herken t ongeduld van toen Elke ochtend sta je op met "zou hij vandaag komen?" en elke avond naar bed met "zou t morgen zover zijn??" En dan die harde buiken die je soms foppen! En bij de tweede had ik juist van blijf jij nog maar ff lekker veilig in mama's buikje zitten Dus zou zeggen, geniet nog maar even van die dikke buik want je gaat hem nog missen hoor! Ook al krijg je er iets moois voor terug
ik wacht met je mee hoor mensi! ben zooooo benieuwd hoe de kleine eruit ziet! droom er ook helemaal van; zal het veel haar hebben en wat voor kleur en wat voor neusje en op wie zal t lijken! ik moet nog wel wat dingetjes doen; stickers op de enveloppen plakken en de baby kamer nog wat meer aankleden.... maar gister en vandaag komt er echt helemaal niets uit m handen! ik moet ook nog wel 6 weekjes dus ik maak me nog niet al te druk.......
Jaaa ik wacht nu al zooooo lang.... Had er eigenlijk meer vanuit moeten gaan dat het 42 weken zou kunnen duren, maar dit had ik niet echt verwacht. Ik had 6 weken van tevoren verlof.. dus was na 3 weken ook wel klaar thuis... en toen begon het wachten pas echt...
Oh kan niet wachten tot ik zo ver ben!! Ik ben al jalours op de mama's die op de helft zijn! tel nu nog bijna de uren tot 1e echo!! hihihi Kan me gewoon niet voorstellen dat ik zou wachten op de geboorte! Succes met wachten!!
Ik ben ook nog aan het wachten op m´n eerste. Wel wat lichte krampen gehad, maar verder niks. Als er vrijdag nog niks gebeurt is, dan afspraak voor echo en hartfilmpje van de kleine om te kijken of het allemaal goed gaat. Afwachten dus......
Ik wacht ook mee, hoor! Ik probeer wel elke dag een klusje of uitje te hebben en lekker veel rusten. Was ik maar vast op de 37/38 weken.... XXX
Omdat ik thuis zit ivm gevaarlijk werk (en goed misselijk) zit ik al vanaf de 5e week thuis. Ik kan heel misschien af en toe een weekje vervangend werk doen maar ik vrees dat het nog lang duurt voordat het dec. is. de babykamer is besteld en zometeen is het eind juli en zal alles al wel klaar zijn.
Vandaag even op kraamvisite geweest bij een heeeeel klein meisje en nu kan ik al helemaal niet meer wachten terwijl ik nog 12 weken moet Maar nu moet het gewoon nog even blijven zitten hoor, nu is echt nog te vroeg