hoi nee eigenlijk niet haha mn ogen jeuken is dat iets?? grapje maarre ze jeuken echt heb wel rugpijn onderin en ik heb n raar gevoel in mn baarmoeder ofzo iedergeval onderin mn buik.....
Jeukende ogen is wel een symptoom Wanneer komen je testen binnen? Ik heb net ook besteld. Hebben we wat op voorraad Liefs
echt?? nooit van gehoord!! en dan heb ik al 2 kids hihi weer wat nieuws geleerd....ik heb gewoon 3 strips besteld komen morgen binnen ben benieuwd had gister 2x super vaaaaaaaaaag streepje dus wie weet
Als jij test, verschijnt het teststreepje dan meteen of pas na 1/2 minuutjes? Bij mij verschijnt de controlestreep eigenlijk meteen.
Controle streep komt ook vaak meteen Athans bij de testen die ik had gedaan wel toen d eurine wat was doorgelopen,meteen een controle streep
Nou meiden, zoals jullie al weten ben ik ZWANGER! Was de spierpijn dus niet voor niets.......... hihi.......... Ik zal duimen voor jullie testmoment! Liefs
haha mam neeeeeeee nog niet zit met smart te wachten...ik denk toch niet dat ik zwanger ben hoor had van de week wel n dun streepje heeeel licht maar krijg wel wat menstruatiepijn maarja als de post er is ga ik wel testen hoor gister kwam de post pas om half 2........jullie horen t straks wel groetjes....
Ja ik had en heb het nog steeds en af en toe als ik van krom naar recht ga dan krijg ik een pijnscheut in die spieren alsof ik ze verrek. En ik ben ook zwanger. dus hoop voor je dat het ook bij jou raak is. gr.