spierpijn en kramp (beetje ongerust)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Janna19, Aug 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    Hallo dames,

Sorry dat ik het vraag en klinkt misschien stom, maar gister hebben mijn vriend en ik gevreéen en in 1 x kreeg ik kramp wat over ging in spierpijn wat ik nu nog voel en ik ben een beetje ongerust.. Heeft misschien 1 van jullie dit ook gehad en wat kan ik er aan doen?

Liefs Janna

2. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    thanks meiden voel me nu een stuk geruster spierpijn is nu ook al weer weg gelukkig.. dank jullie.. hihi was echt raar had het nog niet eerder gehad.. En dan zit mijn mannetje mij aan te kijken ook in de stress van 'wat doe ik FOUT' wel cute.. Maar vonden jullie het ook niet een beetje eng om te vrijen toen je zwanger ik wel moest me er heel erg over heen zetten net alsof ik bang was dat het kindje een deuk in zijn hoofd zo krijgen haha..

Liefs

3. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    hihi nee hoor meid echt niet join the club! precies hetzelfde hiero, ben blij dat ik niet de enige ben..

4. Niet meer actief

Ik was bij mijn eerste zwangerschap ook best angstig maar als je weet hoeveel een kindje kan hebben dann valt die angst wel mee

De kleine zit zo veilig in een zak water dat je man daar zeker niet in de buurt kan komen. en een deuk in het hoofdje is niet mogelijk.

Maar goed angst zal er wel zijn en bij de 1 erger dan bij de ander

5. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    haha dat van die deuk in het hoofdje was van bij wijze van spreken ;) en net wat je zegt Femke het is voor mij de eerste zal straks wel beter worden..

6. Niet meer actief

ik merk heel erg dat bij een 2e alles wat makkelijker gaat en je wat zekerder bent. ik was bij mijn dochtertje ook heel onzeker en heel heel voorzichtig maar dat kwam ook door 2 miskramen die ik daarvoor had gehad.

7. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    Ja idd ik heb ook een mk gehad vorig jaar september en ik moet zeggen nu ik pas over de 12 week heen ben ben ik niet meer zo'n schijterd, En ik moet zeggen kan me er nu ook wat beter over heen zetten nu.. hoe ging dat bij jou?

8. Niet meer actief

idd die magische 12 weken weer he, ik had het ook dat toen ik over die 12 weken was een stuk geruster was.

Bij deze zwangerschap ben ik vanaf het begin gerust geweest eigenlijk

9. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou ik zal ook al lang blij zijn als die 12 weken gepasseerd zijn. Ook ik heb miskramen achter de rug en dan ben je toch wat angstiger als anders. Tenminste ik wel.
    Nou ja het zal wel weer over gaan denk ik dan maar. We doen gewoon heel voorzichtig in de tussentijd hihi :oops:

10. Niet meer actief

is heel normaal dat je dan angstig bent na een miskraam of meerdere.

11. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik had in de eerste 3 maanden steeds bruinverlies, en na het vrijen helemaal. dus dat durfde ik op een gegeven moment helemaal niet meer.
    nu gaat het gelukkig allemaal een stuk beter, en het scheelt dat ik die kleine iedere dag ook goed voel.

12. Niet meer actief

ja die kleine voelen dat geeft zo'n rustig gevoel. Het geeft je een zeker gevoel dat je kleine het goed doet

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Hihi misschien was het bij mij ook wel een kwartier, het voelde echter als een uur ;)

Maar ben wel blij dat ik hier niet de enige in ben, want dit soort dingen hoor je toch niet zo vaak van anderen!

14. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    nee idd en omdat je er juist nooit wat over hoord word je ongerust, ik heb hierover toch maar even mijn stiefmoeder gevraagd en ze zegt dat het geen kwaad kan om te vrijen maar je moet geen vreemde standjes gaan doen haha.. maar jah die pijn is ook niet alles dus doe ik maar lekker voorzichtig.. Want om mijn ventje droog te laten staan vind ik toch ook wel zielig...

liefs

15. Niet meer actief

Idd mensen praten over dit soort dingen niet zo heel makkelijk, daarom heerlijk zo'n forum waar je alles kan vragen en niks vreemd of raar is

16. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    haha jah idd ook zeer verslavend dit forum vinden jullie ook niet?!

17. Niet meer actief

zeer verslavend hihihihi :)

Share This Page