ik droom opeens heel levensecht heel bizar en ik droomde dat ik dus echt een hele groep kinderen zag in me kamer en een baby zo bizar ik zei tegen mijn vriend schat zag je die kinderen.:S en heb al de hele dag gloor geur in me neus ziten en hebben geen gloor om ons heen gehad:S
Had ik afgelopen week, vóór mijn eisprong ook. Ik droomde dat ik bij een moeder van een kindje uit de klas van mijn stiefdochter op bezoek was. Die had een dochtertje van drie maanden, dat ik in een draagdoek heb geknoopt, waarna ze heerlijk in slaap viel. a)Ik ken die moeder helemaal niet goed. b)Ze heeft geen dochter van drie maanden. c)Een draagdoek? Hoe kom ik erbij? Denk ik een stukje verwerking van de emoties die komen kijken bij zwanger willen worden... Liefs, Mrs Hair
Ik denk dat het wel verleidelijk is om achter alles iets te zoeken als je zwanger wilt worden. Hoop uiteraard voor je dat je zwanger bent,maar ik zou je nou niet echt op gaan focussen op van alles,omdat je gedroomd ofzo hebt...
o en dat doe ik zeker niet hoor ik zie het allemaal wel als ik ongesteld wordt jammer als ik zwanger ben leuk en anders volgende keer beter
Ik heb ook net me ei gehad en heb sinds eergister een gevoelige onderbuik, lijkt net of ik ongi moet worden maar moet pas 5 juli ongi worden en sindsdien droom ik ook over dat we een kind hadden en dat me vriend er helemaal niks mee deed enzo.. haha... Maar een gevoelige onderbuik, kan dit innesteling zijn?
Haha oke, ja dacht vraag het gewoon even Word nu ook beetje misselijk weer met vlagen en me borsten worden weer iets gevoeliger ook maar ja dat had ik vorige maand ook en was niet zwanger, maar heb nu al een gevoelige onderbuik, net ongi gevoel maar pas 5 juli moet ik het worden en heb al een regelmatige cyclus. en dat had ik hiervoor nog niet dus dacht ga het maar vragen Want jij zit ook op het wachtbankje? (heb je banner niet echt gelezen nog )
jup precies ik zit ook te wachten heb elke maand gevoelige borsten na me ei gehad en nu niet:S:S:S en me neus is overgevoelig ruik alles zo scherp
Ow spannend zal voor je duimen, dat we gewoon maar roze mogen hebben deze keer Heel spannend maar nog even wachten helaas....
ja pffff kan niet wachten meer hoop zo dat het raak is anders is het weer 35 dagen wachten tot vogende ei
ik zie dat jij een lange cyclus heb ja das wel echt stom..... Ik hoop het al dat het raak is, dus kan me heel goed voorstellen dat jij dat al heel erg heb....
Ik ben ook wel erg benieuwd Flowertje... Als je nu wel zwanger bent, hebben jouw dromen voorspellende krachten!! Ga ik je vragen om een keertje over mij te dromen... Duim met je mee hoor...
Hoe is het nou met je Flowertje? Hoe is het met de symptomen, of heb je misschien al een vroege test gedaan?