Net zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sarahhhh, 8 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

hallo allemaal,

Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik zat aan de pil en had een antibioticakuur eind februari van 10 dagen. Ook ben ik vorige week in mn stopweek ongesteld geweest.

Maar doordat ik zoveel pijn in me rug had en in mn buik. Ook was ik misselijk. Maar dat ik hoofdpijn had liet me pas echt denken of her zo zou zijnn. Ik heb namelijk echt nooit hoofdpijn

Maar ik heb nu t volgende ik heb heeelee erge rugpijn al sinds eergisteren en ook ongesteldkrampen. Maar de pijn in me rug is echr heel pijnlijk. Een zeurende pijn. Iemand hier ook heel erg last van gehad en wat kan je hier aan doen?

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Geen ervaring mee, maar wellicht een warme douche of een warme kruik? Goede massage?

3. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Ik herken je symptomen alleen in de vorm van blaasontsteking en een paar dagen later had ik nierbekontsteking.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja check even je urine bij de HA!
    Gefeliciteerd trouwens!

5. RUNY

RUNY Actief lid

16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ben je toch zwanger ? Hoe weet je dat

6. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!? Ik had je vorige topic
    Ook gevolgd en dacht juist dat de eerste test vals positief was en de rest negatief. En er bij de huisarts ook een negatief uitkwam? Maar ik herken je klachten idd net als @Juun012 ook van een nierbekontsteking ! En daar moet je echt optijd zijn. Maar hoe weet je nu dan dat je zwanger bent ivm je ongesteldheid vorige week ? Het is je van harte gegund hoor daar niet van !

7. RUNY

RUNY Actief lid

16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Ja dit bedoelde ik ook ik ben benieuwd hoe t verlopen is , maar t is je zeker gegunt ben alleen benieuwd ...

8. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Dit topic heeft ze geopend toen ze nog in de veronderstelling was zwanger te zijn @RUNY en @Adrianaj. Dat kun je zien aan de datum van de openingspost (5 april). Ze is inmiddels ongesteld geworden (zie andere topic).

9. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Haha wat voel ik me stom:oops:
    Zal de vermoeidheid wezen zat er al zo raar van te kijken. Ik ga me bedje opzoeken, sleepwell everybody:rolleyes:

bozoe vindt dit leuk.
  10. RUNY

RUNY Actief lid

16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Ooo haha stom, ik heb niet naar de datum gekeken... wel raar dat je dat er dan op zet als je het niet eens 'zeker' weet ...

mxm en bozoe vinden dit leuk.
  11. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Haha kan gebeuren. Slaap lekker:D

Deel Deze Pagina