Hee dames, Gisteren 5 uur lang last gehad van voorweeën, helaas niet doorgezet. Bmm was voor 2/3 verstreken en had 1cm ontsluiting. Ik hoopte nog dat het door zou zetten, maar niets.. Vannacht ook gewoon goed geslapen, nergens last van gehad, maar nu heb ik al sinds dat ik wakker werd last van mijn benen, echt bovenin, aan de binnenkant bij mijn bikinirand zeg maar.. Als ik zit voel ik het niet, maar zodra ik opsta, en ga lopen voelt het echt als spierpijn. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik heb niets geks gedaan, wat dit heeft kunnen veroorzaken..
Bij mij was en is dit altijd ongesteldheidspijn en had dezelfde pijn in het begin van mijn bevalling. Ik hoop voor je dat het snel begint en doorzet!
Je binnenbeenspieren hebben een klap gehad Bij mijn eerste resulteerde dat in niet kunnen lopen eerste paar dagen, kraamhulp kon masseren en heeft zo de knoopjes die op de spieren lagen weggemasseert Belangrijk is nu in kikkerlig te liggen en zitten Rechtop en dan je zolen tegen elkaar aan of liggend Evt een sjaal om je knieen binden en zo steeds je knieen naar beneden rekken en weer loslaten
Maar dan moet ik dus op mijn rug liggen, en dat gaat niet. Ik heb het geprobeerd vannacht maar hou het nog geen 5 minuten vol. Heb ontzettend beroerd geslapen, halve nacht wakker gelegen met pijn in mijn benen en inmiddels ook in mijn rug. Buik is ook gevoelig. Iemand een tip voor een goede nachtrust? Want ik ben op..