Ik heb nu al een paar dagen steeds last van pijnlijke steken in mijn vagina. Het voelt alsof iemand keihard zijn nagels in mijn baarmoedermond steekt, brrrr! En de hele dag door aardig wat druk daar beneden Enorm veel harde buiken heb ik al weken, dat blijft onveranderd. En 's avonds komen daar dan ook vaak lichte krampen bij die ongeveer een uurtje aanhouden en dan weer wegtrekken. Een warme douche o.i.d. helpt niet. Eerste gedachte is dan natuurlijk indalingsweeën, maar hij ligt al ingedaald en vast...dus dat lijkt me sterk Ik heb (nog) geen bloedverlies of vochtverlies gehad. Iemand hier bekend mee?
Ik ben zwanger van nr 4 en heb dit nu ook pas voor het eerst. Geen flauw idee wat het is, dus lees graag mee. Heb jij het ook erger als je loopt of zit?
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik dit ook gehad zo richting de 35/36 weken. Ik heb het toen aan mijn VK gevraagd en die zei dat het voorweeën waren, ik dacht dat je dat alleen in je buik voelde maar zij vertelde me dat dat ook als steken in je vagina kan voorkomen.
Volgens mij kan het hoofdje op een zenuw drukken en deze pijn geven. Ik heb het ook gehad. Ik beschreef het alleen als messen die in mijn vagina prikten.... Vk vertelde mij toen bovenstaande.
Die steken heb ik ook. Voelt net alsof hij zelf met zijn vingertje de slijmprop probeert weg te pieren 😜.
Ik denk toch indalingsweeen, mijn eerste dochter lag ook vroeg ingedaald en vast toen ik die steken had. Volgens mijn vk dalen ze dan nog dieper in.
Ik heb t zelfde al een week of drie. Vooral bij t lopen. Alleen bij mij is de baby nog niet ingedaald.. dus of t indalingsweeen zijn...?
Ik had dit tegen het einde van m'n vorige zwangerschap ook. Stond soms echt krom van de pijn. Alsof iemand met een mes in m'n 😉 stak... Hoort dacht ik gewoon bij het indalen/ingedaalt zijn.
Is het indalen Ondanks dat je baby al ingedaald is en vast ligt. Had hier precies hetzelfde. Echt n rotgevoel
Hoi dames Ik lees even mee want ik heb dit sinds gisteren avond ook. Alleen ik zie dat jullie al allemaal verder zijn in de zwangerschap. Ik ben nu 25 weken en 3 dagen zwanger. Dus dat kan toch nog geen indalingspijn zijn of wel? Groetjes Denise
Ik heb het ook al een paar x gehad en ben pas 29 weken. Bij m'n andere kids had ik het ook en toen kon het van inspanning komen, bij alle drie wel een sterke maar verkorte baarmoedermond... Ik ga er nu maar vanuit dat de baby dan net even aan het draaien ofzo is geweest en probeer me er maar niet al te druk om te maken.
Okee! Jaa het zou wel kunnen vam inspanning aangezien ik ruzie heb gehad met mijn vriend. En ook een drukke week heb gehad. Ik hoop ook idd dat er niks aan de hand is! Gelukkig moet ik woensdag naar de VK dan zal ik het ook eens vragen. Dankjewel voor je reactie! Groetjes Denise
Ik heb die steken (en veel harde buiken) ook sinds een paar weken. 3 weken geleden lag baby nog met hoofdje best hoog in mijn bekken, vorige week al wat dieper in het bekken en gisteren zei de vk dat hij vast lag. Bij mij waren het dus echt inladingsweeën!
Gisteravond had ik 12 harde buiken per uur, plus die steken in m'n vagina. En 's nachts kreeg ik lichte menstruatiekrampen. Alleen kalmeerde dat dus tussen 3 en 4 uur vannacht weer. Maar lijkt me nu wel heel sterk dat dit nog met indaling te maken heeft.