Steken in vagina/op baarmoedermond?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aegyo, 16 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik heb nu al een paar dagen steeds last van pijnlijke steken in mijn vagina. Het voelt alsof iemand keihard zijn nagels in mijn baarmoedermond steekt, brrrr! En de hele dag door aardig wat druk daar beneden :p Enorm veel harde buiken heb ik al weken, dat blijft onveranderd.

En 's avonds komen daar dan ook vaak lichte krampen bij die ongeveer een uurtje aanhouden en dan weer wegtrekken. Een warme douche o.i.d. helpt niet.

Eerste gedachte is dan natuurlijk indalingsweeën, maar hij ligt al ingedaald en vast...dus dat lijkt me sterk :( Ik heb (nog) geen bloedverlies of vochtverlies gehad.

Iemand hier bekend mee?

2. aboe

aboe Actief lid

2 okt 2012
    246
    10
    18
    Ik ben zwanger van nr 4 en heb dit nu ook pas voor het eerst. Geen flauw idee wat het is, dus lees graag mee.
    Heb jij het ook erger als je loopt of zit?

3. Nanoni

Nanoni Actief lid

9 jul 2016
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik dit ook gehad zo richting de 35/36 weken. Ik heb het toen aan mijn VK gevraagd en die zei dat het voorweeën waren, ik dacht dat je dat alleen in je buik voelde maar zij vertelde me dat dat ook als steken in je vagina kan voorkomen.

4. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Volgens mij kan het hoofdje op een zenuw drukken en deze pijn geven. Ik heb het ook gehad. Ik beschreef het alleen als messen die in mijn vagina prikten.... Vk vertelde mij toen bovenstaande.

5. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Die steken heb ik ook. Voelt net alsof hij zelf met zijn vingertje de slijmprop probeert weg te pieren 😜.

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik denk toch indalingsweeen, mijn eerste dochter lag ook vroeg ingedaald en vast toen ik die steken had. Volgens mijn vk dalen ze dan nog dieper in.

7. aboe

aboe Actief lid

2 okt 2012
    246
    10
    18
    Haha nou laten we dat hopen, dan valt deze kleine er zo uit :D

8. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik heb t zelfde al een week of drie. Vooral bij t lopen. Alleen bij mij is de baby nog niet ingedaald.. dus of t indalingsweeen zijn...?

9. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik had dit tegen het einde van m'n vorige zwangerschap ook. Stond soms echt krom van de pijn. Alsof iemand met een mes in m'n 😉 stak... Hoort dacht ik gewoon bij het indalen/ingedaalt zijn.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Is het indalen

Ondanks dat je baby al ingedaald is en vast ligt.
    Had hier precies hetzelfde.
    Echt n rotgevoel

11. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Is gewoon voorwerk. No worries.

12. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Ik had dit ook maar alleen bij inspanning. Is het dan bij mij iets anders?

13. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames
    Ik lees even mee want ik heb dit sinds gisteren avond ook. Alleen ik zie dat jullie al allemaal verder zijn in de zwangerschap. Ik ben nu 25 weken en 3 dagen zwanger. Dus dat kan toch nog geen indalingspijn zijn of wel?

Groetjes Denise

14. HT5

HT5 Actief lid

16 feb 2016
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook al een paar x gehad en ben pas 29 weken.
    Bij m'n andere kids had ik het ook en toen kon het van inspanning komen, bij alle drie wel een sterke maar verkorte baarmoedermond...

Ik ga er nu maar vanuit dat de baby dan net even aan het draaien ofzo is geweest en probeer me er maar niet al te druk om te maken.

15. Deniisee

Deniisee Lid

12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL

Okee! Jaa het zou wel kunnen vam inspanning aangezien ik ruzie heb gehad met mijn vriend. En ook een drukke week heb gehad. Ik hoop ook idd dat er niks aan de hand is! Gelukkig moet ik woensdag naar de VK dan zal ik het ook eens vragen. Dankjewel voor je reactie! Groetjes Denise

16. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Zo vind ik het ook voelen! Prettig is anders! :p

17. Lula

Lula Lid

24 aug 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die steken (en veel harde buiken) ook sinds een paar weken. 3 weken geleden lag baby nog met hoofdje best hoog in mijn bekken, vorige week al wat dieper in het bekken en gisteren zei de vk dat hij vast lag. Bij mij waren het dus echt inladingsweeën!

18. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Gisteravond had ik 12 harde buiken per uur, plus die steken in m'n vagina. En 's nachts kreeg ik lichte menstruatiekrampen.

Alleen kalmeerde dat dus tussen 3 en 4 uur vannacht weer.

Maar lijkt me nu wel heel sterk dat dit nog met indaling te maken heeft.

19. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Ik denk dat het het indalen is. Heb er nu ook last van.

Deel Deze Pagina