Sinds een paar dagen heb ik onwijs last van een soort spierpijn in me billen. Ook het gevoel alsof me benen lood zijn en ik gewoon intensief gesport heb. Vind het erg vervelend, me buik voelt momenteel ook aan alsof ik 40 weken zwanger ben en is ook echt opeens onwijs zwaar voor me gevoel. Maar daar kan ik dan nog wel mee leven, maar met die spierpijn in me billen en benen begin ik toch behoorlijk lastig te vinden. Dit omdat ik het gevoel heb dat ik ook al waggel en ik moet toch echt nog ong 14 weken. Soms als ik gewandeld heb krijg ik ook last van beide liezen maar dat is nog niet zo vaak. Kortom wie heeft er ook soort last van spierpijn in de billen/benen? En wat kan het zijn en kan ik eraan doen? bedankt voor de tips alvast!
Een oplossing heb ik zelf ook niet, maar ik herken dit ook Ik heb van week 22 tot 26 hier ook mee gelopen, zelfs 3minuten lopen naar de supermarkt deed al zeer aan benen en lies. Gelukkig is het nu weg hopelijk heb jij er ook snel geen last meer van. Misschien is het lekker voor je benen om in bed een kussen eronder te leggen? Ik heb dit ook gedaan en het verlichte echt de pijn want zelfs liggen Deed me eerder zeer.
Heb het ook een week gehad!! Verschrikkenlijke spierpijn in mijn rechterbil,ik kon niet zitten of bukken dat trok dat ook heel erg. Moest de raarste houding nemen met dingen doen. Heb ook veel kuitkramp, en soms dan voel ik de kramp in mijn bil terug komen en neem ik snel een andere houding aan!
Irritant is dat hè die kramp vanuit je bil die doorloopt naar je been erg lastig en vervelend met lopen of liggen ook