Ik heb sinds maandag last van diarree en flinke misselijkheid. Nu ben ik gisteren al naar de doker geweest en die zegt een buikvirus (buikgriep). Tuurlijk dat kan, maar ik heb helemaal geen koorts of zo. Dat hoefde volgens haar ook niet, maar toch blijf ik het vreemd vinden. Ik heb last van: - misselijkheid (hele dag door met vlagen, zelfs 's nachts) - diarree (vooral in de ochtend) - opgezette buik - een soort van steken bij mijn schaambot - ook steken aan de zijkant (liezen) Een soort van bandenpijn - borsten lijken wat groter (niet veel, maar merk het aan bh) Ik moet erbij vertellen dat ik officieel gewoon aan de pil ben. Maar ik moest eigenlijk op 8 aug ongesteld worden en werd het pas 2 dagen later. Normaal duurt het zeker 5 dagen en nu nog niet eens 3 dagen. ik heb natuurlijk al wel testen gedaan. Allen neg. Eentje op 14 aug en eentje op 17 aug. Dit was de digitale van clearblue waar je af kunt lezen zwanger of niet zwanger. Nu zat ik eens te rekenen. Stel nou dat mijn bloeding van 10 augustus (die ik aan zie voor een ongesteldheid) een instellingsbloeding is geweest dan kon ik 17 aug. misschien nog niet eens pos. testen. Ik hoor namelijk dat cb niet zo heel erg gevoelig is en dat je heel veel HCG moet hebben wil daar zwanger op komen te staan. Bij mijn eerste had ik (natuurlijk wel van de pil af) een lange cyclus van 37 dagen waar door ik de ene week neg testte en de week erop pas positief, maar daarbij komt dat ik wel heel veel HCG had. tenminste dat vertelde Moeders voor Moeders toen. Ik was toen pas 5 weken zwanger maar had een HCG van 4 weken verder. Ik moet zeggen dat ik wel heel nauwkeurig geweest ben met het innemen van de pil, geen diarree heb gehad (toen niet) en niet heb moeten overgeven. Hierdoor denkt de dokter dat ik niet zwanger ben, maar er zit altijd een kleine kans in dat het wel zo is. Ik slik overigens de microgynon 30. Kan diarree een symptoom van een zwangerschap zijn?
Tja ik weet natuurlijk niet of je zwanger bent, weet wel dat ik ongeveer dezelfde klachten heb en weldegelijk zwanger ben. Misselijk met vlagen, in de ochtend vaak diarree en de tegen de avond wat opgezette buik. Dus je het kan wel... mijn ervaring met buikgriep is dat je misselijk wordt van eten, ik wordt nu juist misselijk als ik niet eet..
Ik moet zeggen dat ik ook geen eten weg kan krijgen. Toch eet ik wel, maar niet veel. Ik heb er gewoon geen zin in terwijl ik wel honger heb.
ik eet dan weer wel, heb absoluut geen zin in bepaalde dingen, maar sommige dingen dan weer zeer zeker wel. buikgriep duurt over het algemeen een dag of 3 a 4..
Ik heb sinds vanmiddag ook wat gevoelige borsten. Er komt zelfs weer een beetje melk uit als ik erin knijp (dat was al 2 maanden niet meer, nou ja dan moest ik wel heel hard knijpen) Ik heb maar 4 weken bv gegeven dus dat is al 7 maanden gestopt. Vind het toch allemaal vaag al die 'klachten'. Nu dit zo speelt hebben mijn man en ik besloten dat we nu stoppen met de pil om mijn cyclus op gang te laten komen zodat als we in 2010 voor een tweede kindje willen gaan dat dan ook kan (hopelijk dan)
Ik heb afgelopen week precies dezelfde klachten gehad. Denk dat je inderdaad een buikgriepje hebt. Ik heb 1 dag koorts gehad (niet eens echt hoog), maar verder wel veel last van diarree, steken, misselijk etc. Ik zit nog te wachten op mijn ei, dus voor mij nog geen zwangerschapskans. Hopelijk ben je gauw zwanger!
Ja zal de griep wel zijn hier ook allerlei klachten maar wel veel overeenkomsten met de vorige zwangerschap. Alleen ben ik nu ongesteld geworden (wel is waar zonder buikpijn of krampen) maar ja bloed is bloed. Ik was bij mijn vorige zwangerschap wel veel aan de diaree en ik heb nog el een spastische darm en kan practisch nooit. Nou tijdens de zwagerschap ging het super.
Tja, kan gewoon een buikgriep zijn, maar mijn symptomen waren precies hetzelfde. Tja toeval...? Hoop je het of is het nog niet bedoeling? Groetjes
Meiden, (en misschien wel een man ) Ook ik ben de laatste tijd nogal vaak aan de diarree. Nu ben ik voor het laatst op 12 juli ongesteld geweest. Verschillende testen gedaan allemaal negatief. ( Mijn moeder heeft ook nooit positief getest maar wel 2 kids) Misschien genetisch ofzo !!! Maar goed alle symptonen wel. En daarom heb ik er voor gekozen naar een echocentrum te gaan. Een echo liegt niet toch...?? En daar moet ik vanavond 18.30 zijn (zzzzzzzzzzzzzooooooooooooooooo benieuwd) maar goed ik ga er gewoon uit van niet. Dan valt het altijd mee toch. En dan gaan we gewoon weer door met oefenen ooooook heel leuk hoor. Nou ik duim voor julie allemaal ik moes ffies mijn verhaal kwijt. Groetjes Patricia