Bah, sinds een week heb ik vreselijke spierpijn in mijn liezen en bovenbenen zonder ook maar iets gedaan te hebben! Ik snap er niets van, maar ik word gek van dat gevoel. Ik voel het met elke stap die ik zet! Hebben hier meer meiden last van, zo ja, tips zijn welkom Groetjes Kim
Ik las je onderwerp en ik zei hardop: ja! Dat heb ik dus ook, niet in mijn liezen maar wel in mijn bovenbenen, en ik heb niks gedaan! Het was gisteren erger dan vandaag, dus na een goeie nacht werd het wel minder, maar ik vraag me wel af waar het vandaan komt! Zo verbaas ik me elke keer weer over de dingen die ik voel, maar leuk om te zien dat ik nooit de enige ben
Haha, ja, dat is het voornamelijk! Je doet niets bijzonders of anders dan normaal, maar je staat op met spierpijn en je gaat ermee naar bed! En dat terwijl ik pas 13 weken zwanger ben, o o, als dat maar goed gaat haha!
Ja hier ook hoor! Alleen ik weet wel waar het van komt. Ik heb afgelopen dinsdag anderhalf uur op mijn knieen gestofzuigd... Niet aan te raden als je zwanger bent! Ik heb vanaf dinsdagavond tot aan gister last gehad van mijn bovenbenen, mijn bekken en mijn billen! Mijn verloskundige zeer rustig aan doen en veel rust nemen! Gistermiddag een aantal uurtjes geslapen en gisteravond vroeg op bed, en ik voel nu niks meer! Sterkte, het is inderdaad een rotgevoel! Gr Lisszy En oja, stofzuigen aan mijn vriend overlaten