Ik heb even een vraagje. Ik zit nu op dag 32 van mijn cyclus. Ik heb de laatste twee maanden gemerkt dat ik niet helemaal een regelmatige cyclus heb (28-32-nu). Op dag 15 en 18 van mijn huidige cyclus merkte ik dat ik cervixslijm had. Op dag 22 had ik 's avonds enorme last van spierpijn in mijn buik. (als het ware een lijn getrokken van mijn ene naar mijn andere taille die dan net onder mijn navel doorgaat, een horizontale lijn zeg maar). Nog nooit eerder gehad... Zelfs drukken op de wc deed toen erge pijn, net alsof ik enorme buikspieroefeningen had gedaan (maar was niet zo). Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar de zw-test zegt ook negatief.. Iemand een idee wat die spierpijn kan zijn geweest?? Heeft iemand dat bijvoorbeeld ook tijdens de eisprong gevoeld? Dan kan het namelijk zijn dat mijn eisprong dus gewoon later is geweest.. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft! xx
Ik heb daar nu ook af en toe last van. Ben nu 13 dagen over tijd. Bij 8 dagen over tijd had ik nog een negatieve test. Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar kan dus niet bevestigen dat het daardoor komt.
Ja, gek allemaal hè, hoe dat in een vrouwenlichaam kan gaan..! Heb jij verder wel regelmatige cyclussen dan? En al lang bezig?? Bij mij was die spierpijn trouwens maar één keer voorgekomen (een avond, volgende ochtend was het alweer weg). Zelfs rechtop staan was toen gevoelig.. Jij hebt het dus vaker??
Ik heb regelmatige cyclussen. Ben 3 jaar geleden al gestopt met de pil. Sinds half jaar actief aan het proberen zw. te worden. Ik heb het af en toe een paar uur op een dag. Vandaag weer een test gedaan, negatief. Weer 2 weken afwachten..
Ik heb ook een dag of 3 nu al last van buikpijn, maar t lijkt idd meer op spierpijn. Met naar de wc gaan en tillen voel ik t extra. En moet een hoop tillen in mn werk. Weet ook niet wat t nu is. Misschien eisprong , misschien ook niet Zit nu halverwege ronde 2.