Eerste keer 29 en in 2e of 3e ronde (eerste menstruatie volgde waarschijnlijk op een maand zonder ei ) Tweede keer 31 en in een ronde die we oversloegen omdat het heel slechte timing was voor een grote gebeurtenis (verdediging van mijn proefschrift viel precies samen met hoogtepunt misselijkheid rond 10 weken, dat wist ik nog van de eerste zwangerschap... en ik heb het geweten!). Dit was trouwens ook de 2e ronde met een eisprong, 3e van het proberen. Door borstvoeding was mijn cyclus heel bizar, maar dat heeft het niet belet
Bij de eerste was ik 35 jaar en in de 11e ronde raak (rookte toen nog) Bij de tweede was ik 36 jaar en in de 1e ronde raak Nu zijn we bezig voor de derde (39 jaar) en we zijn in ronde 3.
1e 19 jaar, direct raak (niet gepland) 2e 22 jaar, 8 maanden raak Ik ben nu 24 jaar en zit in mijn eerste ronde voor een 3e kindje
ben nu 30. Bij mijn dochter was ik 27, eerste ronde raak. Bij mijn zoontje 28 en het waren niet echt rondes want had vrijwel geen cyclus. Na 8 maanden en 1e ronde met clomid was het raak.
Ik was 25, ronde 5, werd een m.a. bij 13 weken Daarna ging het gelukkig 3 keer goed! 26 en 5e cyclus 28 en 5e cyclus 30 en 5e cyclus De 5e cyclus bracht hier dus geluk
Ik was bij mijn eerste 25 en het was in de 2de ronde raak. Niets speciaals gedaan, nu nog maar net begonnen voor een 2de