Wie wilt er iets vertellen over hoe het voelt als je de baby voor het eerst voelt bewegen, en met hoeveel weken je het voelde? Ik ben nu bijna 16 weken zwanger en heel geconcentreed op bewegingen die ik misschien al kan voelen. Groetjes Inge
ik voelde het kindje met 14,5 week al, maar het is dan ook mijn 2e. ik voelde het als kleine "plopjes" heeel zachtjes nog in het begin.. later ga je echte schopjes voelen!
ik voelde rond 14 weken alsof er belletjes lucht tegen mijn baarmoederwand kapot knapten, later werd het sterker, nu zijn het schopjes en draaibewegingen
mij placenta ligt aan de voorkant en heb ook wel overgewicht weet niet of dat er veel mee te maken heeft maar ik voelde de kleine voor het eerst met 23 weken het beste woord om te omschrijven is volgens mij echt plopjes
Ik voelde m'n baby met 17 weken. Het was een soort aai aan de binnenkant van m'n buik. Je leest vaak dat vrouwen na verloop van tijd beseffen dat ze de baby al wat langer voelen, maar vanaf het eerste moment wist ik dat dat de baby was. Margriet
Ik ben bijna 19 weken en ik heb sinds 2 weken het idee dat ik wat voel. Het lijkt op een soort plopjes, maar ook voelt een beetje net als dat je darmen aan het rommelen zijn. Het wordt steeds meer dus ik denk wel dat het de kleine is. Maar het is onze eerste dus ik vind het echt moeilijk wat ik nu moet voelen. Maar ze zeggen dat je op een gegeven moment zoiets heb van: Ja dit is het. Ik vind het lastig!
Wauw....wat veel reacties al. Als ik zo lees denk ik toch dat ik het gevoeld heb. Gekke omschrijving maar het voelde dan bij mij alsof er een putje ontstopt werdt en daardoor luchtbelletjes kwamen. Ik dacht eerst vruchtwater, maar dat kan volgens mijn verloskundige niet. hihihih..... leuk..
Ik voelde mijn beeb (1e) met 16w6d. Ik wist meteen dat het niets anders kon zijn, het was heel duidelijk en duurde best lang ook (zeker een minuut achter elkaar). Voelde toen een beetje alsof er steeds iets aan de binnenwand langswreef. Mijn vriend voelde het diezelfde avond ook al! Mijn beebje is sowieso nog steeds meer van het draaien dat van het schoppen. Meestal draait er vanalles van links naar rechts over mijn buik en af en toe steekt er een bult uit! Zo leuk