ja het blijft spannend maar die onzekerheid maakt me wel gek hoor. wil gewoon weten of ik weer zwanger ben ja of nee en anders wil ik gewoon weer ongesteld worden en op naar de volgende ronde. maar ik heb geen keus dan alleen af te wachten. je hoort snel weer van me. xxxxx
Miss mimi, had je na je curretage nog een zw-test gedaan? De ovu-testen reageren nl ook op hcg, dus het kan zijn dat je positieve ovu-test niet kwam door een naderende eisprong, maar nog van je zwangerschap...
ja dacht dat het misschien dan ook een valse ovulatietest was. maar toen ik begon met ovutesten zag ik eerst helemaal geen streepjes pas na een paar dagen werd ie steeds duidelijk totdat ie positief was. wat denk jij?kan een ovutest eerst een paar dagen negatief aangeven en dan alsnog positief als je nog hcg in je lichaam hebt? als ik nog hcg in me lichaam had dan had de ovutest toch eerst positief aan moeten geven en daarna juist steeds lichter moeten worden? xxxxx
voel me echt niet lekker.zit ziek thuis heb de griep te pakken ben er echt beroerd van bah. had vanochtend nog een test gedaan maar weer negatief. pfff word er moe van gaat maar lekker op de bank liggen de hele dag. xxxxx