hellpp!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door trotseblonde, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    ik word helemaal gek van mezelf,
    voel me helemaal niet lekker,heel veel geklust deze maand rond mijn eisprong dag,en daarvoor/daarna,
    moet vandaag over een week dus maandag 12 april ongesteld worden,
    heb onwijs zere tepels,dit heb ik nog nooit gehad, ook niet voor mijn menstruatie,
    dus, zere tepels,kan de hele dag wel slapen,ben humeurig,last van krampen in mijn onderbuik,met vlagen zie ik bijna groen van misselijkheid,schiet heel snel uit mijn vel,daar baal ik het meest van,
    en mijn temperatuur is onwijs hoog,
    vanaf dinsdag begonnen deze klachten zo'n beetje,
    en ik kreeg toen ook last van opvliegers,
    ben dus gaan temperaturen of ik koorts had, dat niet wel een temp van 37.4, tot gisteren een temp van 37.3, en vandaag ineens 37.6,
    ik voel me niet ziek,dus heel raar allemaal,vandaar mijn HELP!!!
    ik hoop dat jullie me iets gerust kunnen stellen,
    ik denk namelijk niet dat ik zwanger ben.( zegt mijn gevoel)

liefs maris.

2. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    het enige wat je kan doen is.....teste maar denk ik
    dan weet je het zeker...

suc6

3. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Er bestaan hele vroege zwangerschapstesten...die je 4 of 6 dagen VOOR je nod kunt gebruiken...van sensitest en matcare. Google maar eens....

succes!!

4. pat1971

pat1971 Lid

15 jan 2010
    85
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je zou idd kunnen testen, ik heb 4 dgn voor mijn NOD positief getest met KV 2v5. Succes, zal voor je duimen.

5. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    heey ladies, vanmorgen getest met ochtendurine,
    en je geloofd je ogen niet,ik had de test eerst al in de afvalbak gegooid,en 2 minuten later weer eruit gehaald, en ja hoor positief!!!
    wel een heel erg licht tweede streepje,ben met test en al naar de huisarts gegaan, heb hem laten zien,en ze zei, ik zie idd ook een licht tweede streepje,ik vroeg, geld hij dan wel?
    tuurlijk zei ze, elk streepje licht of donker is een teken van zwangerschapshormonen,
    dus ga er maar van uit dat je zwanger bent!
    morgen moet ik terug komen voor een urinetest van de huisarts,
    spannend,
    maar ik kan het gewoon helemaal niet geloven, en ook niet blij zijn, dadelijk is ie morgen hartstikke negatief,dus...

6. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rissie, wat geweldig nieuws! Hoop zo voor je dat het ook positief blijft .. zal duimen, maar ze zeggen " zwanger is zwanger"

Is het je eerste?

7. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    hoi shaida,
    ja het is mijn eerste,:), ik hoop zo dat het goed mag gaan:(
    net toch nog maar een test gedaan nu van kruitvat 2v5 en weer een heel licht streepje,maarja er is wel iets te zien, en het is uiteindelijk nog maar 5 dagen voor mijn nod!
    heel erg spannend allemaal1
    liefs

8. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Dan word je streep vast nog wel veel dikker. Als je op je NOD test dan is het vast een dikke vette streep!! Sommige mensen hebben nog helemaal geen streepje natuurlijk 5 dagen voor de NOD. Bij mijn 2e zwangerschap werd het streepje ook steeds dikker!! 2 dagen voor de NOD was er nog niks te zien en een dag erna (NOD) een duidelijke streep, die later een dikke vette streep werd.
    Gefeliciteerd!!

9. mommie1981

22 jan 2010
    80
    0
    0
    leidster kinderopvang
    rotterdam
    Van harte gefeliciteerd!

Ik had precies hetzelfde een heel zwak licht streepje 5 dagen voor mijn menstruatie dag en heb nu een pracht van een zoon :)

Deel Deze Pagina