Spierpijn in je keel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben afgelopen zaterdag echt ontzeeettend hard gevallen tijdens het uitgaan, de vloeren waren nat, ik liep een trappetje af (had gelúkkig maar 3 treden!), m'n voet gleed weg, en ik klapte achterover, met m'n hoofd op de bovenste tree. Meteen beveiliging erbij, want het ging écht heel hard, nouja, uiteindelijk dacht ik dat het wel meeviel en ben ik gewoon weer verder gegaan waar ik mee bezig was.

Goed, nu is m'n linker arm paars/blauw/rood, m'n rechter elleboog helemaal blauw, ik heb nog steeds hoofdpijn en m'n rug en nek doen ontzettend veel pijn, maar dat kan ik allemaal wel aan die val wijten.. Nu heb ik alleen ook echt ontzettend veel pijn in m'n keel (of nouja, niet er ín, maar ervoor, zeg maar), het voelt als spierpijn en zit schuin onder m'n kin en loopt dan zo naar beneden.

Als ik er zachtjes op druk voelt het alsof het 'kraakt', en het lijkt alsof er iets 'weg schiet'. Voelt niet als een spier die je onder je vingers beweegt, maar meer alsof ik iets naar binnen kan drukken.. Heel vreemd in ieder geval! Ik heb er niet heel veel last van als ik gewoon stil zit, maar vooral als ik heb gelegen en overeind kom, en bij het slikken.. Iemand die dit herkent? Kun je inderdaad spierpijn in je keel hebben? :)

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Uuh, het komt me niet bekend voor, maar lijkt me verstandig om toch voor de zekerheid even de huisarts te bellen! En bij die hoofdpijn denk ik eigenlijk meteen aan een hersenschudding...

3. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Overal waar spieren zitten kan je spierpijn krijgen, maar als je bezorgd bent ff naar de ha of een fotootje laten maken

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt daar wel spierpijn hebben. Ik heb het wel eens als ik heel erg gespannen ben. Dan span ik de spieren in mijn hals, rond de kaken en borst heel erg aan, waardoor ik spierpijn krijg wat aan de bovenkant van mijn hals/keel en onderkant hoofd begint en doorloopt naar de bovenkant van mijn borst. Ik heb dan ook last van het slikken en bepaalde bewegingen.

Rustig aan & beterschap!

5. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Heb het vorige week ook gehad. Door langdurig omhoog kijken. Vroeg het me ook af, maar blijkbaar kan het haha. Was na 2 dagen over.

6. Echt raar hoor, vooral dat 'kraken'! Nu was m'n moeder hier net, en ik liet het haar voelen, toen liet zij me bij haar voelen en zij heeft precies hetzelfde, en dus echt al jarenlang.. Nouja, dan kan het vast geen kwaad :p

Deel Deze Pagina