Ik heb de laaste dagen veel last van witte dikke sfscheiding, wie weet wat dit betekend? Zou ik zwanger kunnen zijn of is dit een teken dat ik ongi moet worden? Liefs veronique
ik heb er ook net voor het eerst last van... ik heb dag 15 mijn ei gehd en nu zit ik op dag 19... ik zou het niet weten....
hey esther, spannend!...het is gewoon afwachten... bij mijn is het dus niet uit te kienen wanneer mijn eisprong is/was..ik ben namelijk in april gestopt met de prikpil en ben nog steeds niet op ritme met me ongi..de ene keer na 10 dagen weer ongi dan weer 21 dagen dan weer 17...vind het maar niks! heb je wel meer verschijnselen? liefs veronique
Dag xnikkyx, je leest hier op het forum wel van vrouwen die witte afscheiding hebben vlak voor ze ongesteld worden, vrouwen die het hebben omdat ze zwanger zijn, én vrouwen bij wie het door een schimmelinfectie wordt veroorzaakt (niet ernstig, een tabletje of zalfje kan het genezen). Misschien kun je meer topics over dit onderwerp lezen of, als het aanhoudt en je er last van hebt (jeuk, geurtjes) even bij je huisarts langsgaan. Groetjes, Chantico
hey chantico, Bedankt voor je reactie. ik heb geen last van geurtjes of jeuk! het ruikt juist helemaal niet..dat vind ik juist zo vreemd..ik heb er normaal nooit zo veel last van. liefs veronique
ik heb voor het eerst deze maand een normale cyclus daar ben ik achter gekomen door ovulatietesten. ik heb verder nergens last van alleen witte afscheiding en dan ook echt veel. het jeukt of ruikt bij mij ook niet. normaal heb ik eigenlijk nooit last van afscheiding,soms heel minimaal maar dan meer voor mij ongi.. ik heb deze cyclus voor het eerst etos zwanger worden gebruikt en mijn cyclus is gelijk goed geworden. of het daardoor komt of toeval is dat weet ik niet. misschien kan je het ook proberen. liefs esther
Hallo esther! bedankt voor je tip..ga het morgen gelijk halen..zijn het medicijnen? ik heb wel gevoelige borsten maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden, helaas zijn de symptomen van een zwangerschap het zelfde als ongi..echt zo irri! Wanneer kan je testen? liefs veronique
nee het zijn geen medicijnen. het is foliumzuur met wat andere kruiden en dingen die helpen voor een normale cyclus. dus je gewone foliumzuur daar kan je mee stoppen. ik kan testen op pakjesavond, check banner!. en jij? liefs esther
hey esther, ik heb ze gehaald...nu afwachten! ben benieuwd..kan echt niet wachten tot het dan eindelijk zo ver is!ben al vanaf april pil vrij... ik weet niet precies wanneer ik kan testen! moet ik even uitpuzelen.. spannend hoor! zou een leuk kadotje zijn als je zwanger bent! hoe lang ben jij al bezig? liefs veronique
hoi veronique. nou nu maar hopen dat de etos pillen een beetje willen helpen. ik ben in juli gestopt met de nuvaring. en mijn eerste cyclus duurde zolang dat ik het niet mer heb bijgehouden. daarna was het 42 19 en 35 dagen. en nu met die pillen voor het eerst mij ei op tijd gehad. ik vind het wel leuk om elkaar hier een beetje op de hoogte te houden als je dat goed vind. ik ben benieuwd of je er achter kan komen wanneer je kan testen.. liefs esther
hey esther, ben even op zoek gegaan wat je bedoelde met de nuvaring..maar heb het gevonden bij mij is het ook ontzettend verschillen dan 2 maanden dan 17 dagen dan 10 dagen dan weer 21 dagen..geen touw aan vast te knopen dus.. Vind het ook erg leuk om zo elkaar op de hoogte te houden! gezellig! ik ga zo even kijken wanneer ik kan testen. liefs veronique
Hey Esther, Gaat het nog?de spanning?kan echt zo slecht tegen onzekerheid! ik heb even gekeken..maar wat dus een beetje vervelend is dat ik niet precies weet hoeveel dagen er tussen me ongi zit! ik ben een beetje op het gemiddelde uitgekomen en dan zegt ie dat ik per 25/11 kan testen..was gister dus! maar of ik daar dan vanuit moet gaan..dat weet ik niet! ik wacht nog even een paar dagen denk ik,maar misschien ga ik morgen nog wel even naar de winkel voor een test!SPANNEND! Laat het je weten.. liefs Veronique
23 dagen, maar weet ook dat het echt 8 weken weg bleef...maar ga maar van die 23 dagen uit. dan komt het ook op 25/11 uit. liefs
hey esther, spannend!...kan ook niet wachten! jeetje wist niet dat ik nu al kon testen! je hoort van me! Liefs Veronique
hey esther, alsof de duvel er mee speelt...ik helemaal in de zenuwen..."morgen test halen" ... wordt ik vanmorgen wakker...ja hoor ongi! balen balen balen.....voel me gewoon rot... goed misschien volgende maand raak? proberen positief te blijven! ik zal duimen voor jouw! hou je me op de hoogte? liefs veronique
jeetje koop anders ovutesten van matcare die kosten echt bijna niets dan weet je zeker dat je je ei vind. ik vind het echt rot voor je.ik weet hoe het voelt. ik heb ook echt al vaak gedacht van nu is het raak mar nee hoor! ik voelde altijd wel iets. en nu? nu helemaal niets. behalve die afscheiding dan. nou tot horens.. liefs esther