Hoi dames, Vriend en ik hebben het zondag 29 mei 'gezellig' gehad. die dag erna had ik een negatieve ovulatietest. Op dinsdag liep mijn ovu test op, maar nog geen piek. Donderdag had ik last van ovulatiepijn. Ik denk dat toen mijn ei is gesprongen. Het zou ook vrijdag geweest kunnen zijn, aangezien ik toen ook nog ovulatiepijn had. Zondag 12 juni heb ik getest met een action test. Omo wit. Ik verwacht donderdag of vrijdag mijn menstruatie. Normaal gesproken heb ik 3 dagen voor mijn menstruatie bruinverlies. Nu niets. Ik durf echt niet eerder te testen dan het weekend. Zou er een kans zijn dat het raak is deze ronde? Of hebben we te lang voor de eisprong geklust? Ben benieuwd naar jullie mening..!
Pijn rondom eisprong is niet heel effectief om mee te meten... Maar, die pijn duidt vaak op de laatste groeispurt van het eitje. Dus niet de eisprong zelf. Grote kans dat je ei dus is gesprongen op vrijdag of zaterdag (of helemaal niet, kan ook we eens gebeuren af en toe). Als je zondag voor het laatst sex had, denk ik niet dat je heel veel kans maakt deze ronde....
Het zou kunnen, lastig te zeggen. Ik had zondag al wat pijn in mijn buik, gisteren echt hele erge ovulatiepijn en vandaag bleek op de echo dat mijn ei volgens de gyn, gisteren ook is gesprongen. (hebben zondagochtend geklust en net ook nog even voor de zekerheid) Zaadcellen leven vaak een paar dagen maar er zijn uitzonderingen van een week heb ik wel eens gelezen. Het zou dus best kunnen dat je ei ook donderdag is gesprongen, vlak na je pijn, heb ik ook gehad en dan zou er zo'n 4 dagen tussen zitten bij jou en is er wel een kans. Is je eitje later gesprongen is er ook wel een kans als je vriend sterk zaad heeft maar dan is de kans wel iets kleiner denk ik.
Dank voor jullie reacties meiden. Net op de wc heb ik helaas lichtbruin slijm in mijn ondergoed aangetroffen. Hiermee begint het altijd. De hoop is nu definitief vervlogen. Zo jammer..