Hallo, Ik wilde even vragen of iemand misschien ook een soort spierpijn in de schaamlippen heeft . Ik voel het het meest als ik een tijdje heb gelegen en als ik dan op sta is het net of ze heel hard getraind hebben....kan het niet anders uitleggen. Ook trekt het door naar me benen. Wat kan dat zijn? Liefs
hoi Meis, Zo had ik het nog niet bekeken spierpijn. Maar ik heb het sinds afgelopen week, een raar gevoel vooral als ik een stuk gelopen heb, maar dan wel maar aan 1 kant. Voelt niet prettig, maar volgens mij hoort het er gewoon bij omdat er ook druk op komt! Liefs Boontje
ik heb ook vaak een vervelend gevoel, maar dat beschrijf ik niet als spierpijn. Bij mij voelt het meer als beurs en alsof er een druk op staat.... Wat het is? geen idee eigenlijk!
Kan het inderdaad ook omschrijven alsof iemand er een stomp op heeft gegeven haha (oeps) moet er niet aan denken. Liefs Gup
ik heb het ook sinds gisteren, ik dacht dat het door het fietsen kwam, van het zadel of zo... groetjes cindy
Heel herkenbaar, heb hetzelfde gevoel, maar heb geen idee wat het is of war het vandaan komt. Bij mij zit het eigenlijk niet helemaal in de schaamlippen maar net erboven. Het voelt niet als spierpijn maar meer beurs/ doof. Gek.. Wilde het eigenlijk navragen bij de controle eergisteren, maar helemaal vergeten...... Volgende keer toch maar even doen! groetjes, Mayke
Sorry maar moest wel ff lachen dat ik dit topic voor bij zag gaan.. Maar spierpijn ín je schaamlippen zou ik knap vinden.. Ik had idd ook n beurs gevoel bij mn vagina dat ik bijna moest bevallen, zal idd wel met indalen oid te maken hebben?
Ik voel dat wanneer ik lang heb gezeten. Maar dan is het meer een tintelend gevoel. Een heel raar gevoel dat wel. Maar ook dat zal er wel bij horen,zoals vele andere dingen.
ik moet morgen toch naar de vk ga gelijk vragen wat het is. Al denk ik dat het te maken heeft met indalen, want hier wordt het ook steeds erger. liefs Gup
Die pijn wordt veroorzaakt doordat het hoofdje (of baby algemeen) tegen de onderkant aandrukt en daardoor bloedvaatjes afkneld. Als je weer gaat lopen stroomt het bloed beter door en heb je als het goed is minder last ervan dan wanneer je lang ligt of zit. Dat zei me vk teminste. liefs Gup
Mijn gyn zei dat het kwam doordat de doorbloeding in de schaam"regio" juist toeneemt de laatste weken voor de bevalling. Om alles klaar te maken zeg maar.