Zonnebank

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik voel me zo bleekjes en wilde daarom vanmiddag een half uurtje onder de zonnebank..

Kan dit of is het niet zo verstandig?

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    geen idee kan je daar navragen denk ik

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zou ik niet doen, je kunt n 'zwangerschapsmasker' krijgen. Ikzelf heb nl ook pigmentvlekken..(niet door de zwangerschap maar door de hormonen van de pil, een antibiotica en zon). Óf smeer je in met minstens factor 30 of bedek je hoofd..

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb geen last van een zwangerschapsmasker.. deze zomer ook niet gehad.. maar ik dacht het misschien kwaad kon voor de beeb..

5. randi

randi Niet meer actief

heb ooit eens gelezen dat teveel warmte op je blote buik niet goed is voor de beeb maar of dit zo is kan ik met geen 100% zekerheid zeggen dus inderdaad mischien toch effe vragen via de ha ofzo

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als je gewend bent onder de zonnebank kun je gewoon onder de zonnebank blijven gaan hoor, enige reden dat ze het afraden is dat je soms door de hormonen in je lijf een "zwangerschapsmasker" kunt oplopen, maar dat merk je ook direct, en tja wat met alles is, overal waar te voor staat is niet goed...

je kunt beter 2 dgn achter elkaar een kwartier gaan dan 1x een half uur...

ik ga ook onder de zonnebank (werd ook weer echt wit) en na een minuut of 10 gooi ik gewoon een handdoek over mijn buik heen, vraag me niet waarom, gewoon een gevoelskwestie...

maar heb in ieder geval weer een lekker kleurtje...

succes

7. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo,

Hier ook. Ik ga ook gewoon nog steeds onder de zonnebank. Nergens last van. Ik krijg echter wel meer last van mijn rug (kom als een oud wijf van die bank af ;) Ik leg ook een nat handdoekje over mijn buik.

Kari

8. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Wel effe dat handdoekje over je buik gooien... Voor de rest was het volgens de vk geen probleem. Alleen wel met mate!

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Super meiden, thnx! Ga ik zo lekker zonnen! :)

Deel Deze Pagina