Ik lees hier regelmatig dat mensen er niet uitkomen wat betreft het kiezen van namen voor de kleine....... Nou wij zijn er uit hoor! Als het een jongetje word zal hij Julian heten, word het een meisje dan gaat ze Soraya heten Ben er helemaal blij mee! hihihi, dat moest er even uit
Super dat jullie eruit zijn! Ik ben jaloers (vriend en ik zijn het nog niet zo eens over elkaars voorkeurnamen )
Gelukkig heb je nog ff tijd Maarre, wel vervelend als je zelf iets mooi vindt en hij juist weer niet!
wij zijn er ook al helemaal uit hoor, dat waren wij al vrij snel. toch nog verder gekeken maar tot nu toe nog niks anders leuks gevonden. gr tascha
Wij zijn eruit, hebben dus een hele lijst jongens namen waarvan 1 het gaat worden en meiden namen waaruit we moeten kiezen. Maar mijn kennende is dit dus appeltje eitje nu we weten dat hij ze in elk geval MOOI vind. Hij is zo moeilijk met namen! En trouwens Soraya vind ik altijd al een mooie naam, mijn zus d'r dochter heet zo.
Goed zeg! Dat scheelt een hoop nadenken.. Wij zitten niet echt op 1 lijn dus wij puzzelen nog ff verder (we hebben de tijd nog! )
wij wisten het ook al snel voor een jongensnaam maar een meisjesnaam dat bleek een ware hel toen ik aan het bevallen was hadden we nog niet eens een meisjes naam (wat ook niet nodig was)
Wat lekker dat jullie er al uit zijn Lily, bij ons gaat dat nog een probleem worden net als bij onze dochter. Lijsten met namen had ik voor hem uitgeprint en alles werd weggestreept, zucht, die tijd gaan we nu weer in, en dan ook nog het geboortekaartje....... p.s. een vriendin van me heet Soraya, ik vind het een mooie naam.
Wij zijn er ook al uit, meisjesnaam vanaf het begin al.. Jongensnaam vond ik iets moeilijk maar we hebben er een
ik dacht dat we een naam hadden, maar nu is mijn man er weer van terug gekomen. hij blijft het een mooie naam vinden maar een neef van hem heet ook zo. en ik was al helemaal gewend aan die naam
onze namen stonden ook al vast van voor ik zwanger was. Alleen de meisjesnaam hebben we nog een lettertje extra gegeven, anders trekt het te erg op mijn man z'n nichtje der naam! Maar nu staan de namen vast!
brrr namen zijn moeilijk! hartstikke fijn lilly dat je e rin iedergeval uit bent! jumie~! wil ik ook!
Ja ja wij zijn er ook uit lucht heel erg op als je het eindelijk samen eens bent over de namen. Mijn mannetje vond de jongens naam die ik bedacht had gelijk leuk maar voor een meid niet. Maar voor een meid zijn we er ook eindelijk uit. Was moeilijk maar mede door de hulp van de dames op dit forum is het ons gelukt. Dikke kus Fennita