haj meiden ik heb sinds gisteren avond bij alles wat ik eigelijk doe een soort spierpijn in mijn onderbuik.. erg vervelend,, wie heeft dit nog meer? is dit bandenpijn?
dat heb ik nu ook een beetje.. ben nog maar heel kort en ook al een beetje buikje..het zal er wel bij horen
Ik schrok er eigenlijk heel erg van ,, want dacht echt dat het niet hoorde ,, maarja , dit is mijn 1e zwangerschap vandaar hihi vind alles nog een beetje enig en vreemd moet er nog aan beginnen te wennen denk
Het heeft overigens niet te maken met of je al een buikje hebt of niet hoor. Het komt door de groei van je baarmoeder....en dat hoef je aan de buitenkant niet te zien.
aaah ok.. tja toen ik 2 miskramen heb gehad had ik het niet en toen was ik 10 weken... (van een 2ling) dus dat vind ik ook wel een beetje vaag! Misschien omdat het vruchtjes niet tot iets uitgegroeit was..
bij mijn miskraam had ik het ook niet . bij deze zwangerschap had ik er in het begin juist heel veel last van.
Ik heb er echt veel last van,, vooral met niesen en hoesten enzo,, had ik vorige week helemaal nog niet ,, sinds gisteren avond eigelijk,, chantal succes nog even .. zie dat je al 6 d overtijd ben..
Inderdaad..niezen, hoesten, omdraaien of opstaan vanaf een lage bank...auw auw auw. Maargoed, mijn vk zei dat het een goed teken is! Je baarmoeder groeit dus goed
ja ik ook! ik was de vorige keer met 5 weken tot curretage heel erg misselijk.. hoop dat dit keer niet weer te hebben 8) maar goed gebeurt het wel tja ik heb het er zeker wel voor over
Ik heb sinds 3 dagen ook erg last van mijn liezen, in de ochtend is het het ergst, maar heb er vandaag de hele dag al last van. Dinsdag was mijn NOD (nog niet positief getest ). Kunnen deze klachten ook al in zo'n vroeg stadium bandenpijn zijn?
Me 24 weet ik niet zeker volgens mij krijg je pas last van banden pijn als je zwanger bent en volgens mij pas vanaf 6 wkn ,, maar het zou eerder kunnen.. ik had voor mijn NOD ook een soort krampjes maar die waren anders dan deze ..