Keldert ie bij jou van te voren?Dat deed ie bij mij pas op het laatste moment. Ik ben al 2 dagen misselijk, lijkt me niet dat dat nog van oud op nieuw is. Ik wacht lekker af....
misselijk? spannend! ik heb mijn kaartjes in mij album staan. nu 12 dpo en gezakt was vorige keer ook zo. tenminste denk ik. de cyclus voor deze kaartjes ging ie pas naar beneden op de dag zelf. kijk maar op cyclus dag 1 van kaartje 1. liefs
toch spannend, hij blijft boven die lijn (weet ff de naam niet meer). Ik zie dat je cyclus niet elke maand hetzelfde is, maar wel iets stabieler. Dat is wel fijn,nu maar hopen dat die duivels wegblijven. Ik voel me nog steeds anders,heb zelf dat ik zin in dingen heb, maar dan smaken ze me niet.Vreemd.Durf niet te hopen...zou wel leuk zijn.
Ik heb ook van die spierpijn (heb ik normaal met mijn ongi nooit) en ik vroeg me het zelfde af. Ik durf het zelf bijna niet te hopen aangezien ik endemetriosis heb maar je weet het nooit Veel succes - ik hoop dat het gauw raak is.
Esther 7 Bij endometriosis op een of andere manier tijdens de ongi bekledende weefsel van de baarmoederwand buiten de baarmoeder terecht en dit weefsel groeit verder in bv de buikholte en gedraagt zich ook net als de baarmoederwand in de cyclus. Ze weten er helaas nog niet veel van af ondanks dat volgens het internet miljoenen vrouwen het hebben. Naast dat het erg zeer kan doen (tijdens ongi) -- bij mij is er 2 jaar terug weefsel operatief weggehaald om het tijdelijk minder pijnlijk te maken-- wordt het verondersteld dat het weefsel een zwaqngeschap bemoeilijkt. Gelukkig zijn er zat vrouwen met endometriosis die een kindje krijgen; dus ik heb goede hoop!
En vriendin van me heeft ook endometriose. Vorig jaar zouden ze bij haar een eierstok weghalen,ivm klachten hadden ze dat zo besloten. Een week voor de geplande ingreep, heeft ze voor de zekerheid een test gedaan en bleek zwanger te zijn,wat niet gepland was.
Ben vandaag met vlagen misselijk geweest, heb het gevoel dat m'n buik op ontploffen staat. Is anders dan wanneer ik ongesteld word.
en al getest? mijn temp is lager maar nog boven de rode lijn. ik voel wel echt een ongi opkomen. ik denk morgen.
Ik wil maandag testen bestellen,als ik dan nog niet ongi ben,dan test ik pas.Vraag me telkens af,of ik mezelf voor de gek houd of dat ik naar m'n gevoel moet luisteren.
Vaak klopt je gevoel wel hoor. Ik heb mezelf regelmatig allerlei symptomen aangepraat terwijl ik eigenlijk diep van binnen wel wist dat ik niet zwanger was.
Mijn gevoel zegt juist, het is raak.Ik ben nu weer met vlagen misselijk, trekkend gevoel naar m'n oksels,gespannen borsten,maar een ander gevoel in de buik (leek eerst op ongi krampen)meer een soort van trekkingen,alsof iemand me in de buik heeft geschopt.
dat heb ik ook ik dacht al die tijd dat ik ongesteld moest worden heb zelfs menstruatie pijn pillen in genomen geen moment dat in me opkwam hey char misschien ben je wel zwanger want daar was ik totaal niet mee bezig en nu ben ik gewoon zwanger heb ook heel veel van die kleine prik steekjes dan links van me navel dan rechts dan onder me navel de dokter zei dat het je banden zijn die zich aan het oprekken zijn om meer ruimte te creeren groetjes
Ik merk dat als ik iets boven uit een kastje wil pakken,en me dan strek, dat het gigantisch trekt,dat heb ik bij m'n ongi nooit.
ja precies dat heb ik ook als ik in bed lig dan voel ik ook van di steekjes ach gewoon testen dan weet je het gewoon zeker ik duim voor je
ik heb gewoon een kruidvat testje gebruikt al die dure testen en vaak zijn die huismerkjes gewoon nog nauwkeuriger