Mag wel eens opschieten bij jou dan, je bent al zo'n 6 dagen overtijd. Wordt je gek van he ? Dat wachten. ohh dat is zoow frustrerend.
Ja idd, ik ben ook elke keer in mijn onderbroek aan het kijken of er geen ongi's aankomen maar nog steeds niets *zucht* Ben ook al 3 dagen misselijk. Zo'n steen op mijn maag en dan boeren. Eergisteren moeten spugen. Als ik eet gaat het weer over. Om de twee uur heb ik hier last van. Misschien toch eerder probleem aan mijn darmen... Morgen gyne, we zullen dan wel zien...
Hey, hoe is ie met jou. Ik wil zondag nog eens testen. Heb wel last van een gespannen gevoel in mijn buik en steeds steken richting m'n hechtingen(1e zwangerschap ingescheurd,tijdens de bevalling). Mijn borsten voelen ook stram aan.
Ik zie het. En nu, ga je medicijnen ofzo krijgen. (weet niet precies hoe dat verder gaat),ik slik clomid ben al 2 jaar onder behandeling van een gyn. (athans ik krijg de medicijnen voorgeschreven en als er iets bijzonders is,dan kan ik bellen).Ik wil wachten tot zondag en dan testen. Dan zou ik toch wel iets moeten weten.
onze ha heeft gezegd dat zelf een beebje maken niet zal lukken. ze zei ook dat iui waarschijnlijk geen optie is omdat de snelle zwemmers op 0% staat. ze denkt dat het ivf of icsi word,maar we moeten toch ook het antwoord van de gyn afwachten. jij weer succes...ik hoop dat het snel raak mag zijn.