Hoi mensen, even een verhaaltje vanaf hier... Ik had mijn NOD op 7 november 2007. Deze is bij mij uitgebleven. Op 11 november heb ik 1 dag heeeel weinig bruine afscheiding gehad,maar 1 dagje, zo weinig dat het alleen bij het plassen te zien was naderhand.Op 14 november getest. Negatief. Op 21 november had ik 1 dag rood bloed. Niet extreem veel, en was na een dag weer over. Nu was ik vorige week in de auto, een auto komt mij hard voorbij en snijd mij af. Normaal denk ik: "wat een aso" maar nu begon ik spontaan te janken Gisteren op de bank, ik was Goede Tijden aan het kijken, begin ik weer inene te huilen bij een zielig liedje . 3 dagen geleden op mn werk, iemand maakt een domme opmerking tegenover mij en ik had de tranen in mn ogen staan? Ik huil normaal echt NOOIT om dat soort dingen. In de nacht van 25 op 26 november had ik inene een flinke steek in mn buik, deed behoorlijk zeer. De laatste tijd minder honger, zit snel vol en heb dan na een uur weer honger. Heb ook af en toe een soort "zenuwachtig" gevoel in mn buik en soms last van mn onderrug. Ik ben ook ontzettend moe, Dit weekend 14 uur achter elkaar geslapen :s Als ik ervan uitga dat mn laatste menstruatie 11 november was, dus dat bruine bloed, dan is mijn NOD op 3 december. Als ik ervan uitga dat mn laatste menstruatie 21 november was, die ene dag rood bloed dus, is mij NOD pas op 16 december. Wat moet ik nou in godsnaam denken en wat zijn al deze verschijnselen dan?
Ik zou even een bloedtest vragen bij de dokter! Die symptomen die je omschrijft kunnen wel degelijk van een zwangerschap zijn. Misschien kun je voor de zekerheid morgen (heb je een test in huis?) een test doen. Misschien dat je nu wel genoeg hcg hebt aangemaakt . Succes en ik duim voor je!
Ja ik heb een test in huis, van Predictor. Maar ben zo bang dat ie negatief is, omdat het mijn NOD nog niet eens is, en ik weet niet of ik die ene dag rood bloed nou als een ongi moet zien . Had geen buikkrampen helemaal niet, terwijl ik normaal half het gevoel heb dat ik vermoord word als ik ongi moet worden. Was vergeten te zeggen dat ik bijna elke dag 10 uur slaap en van vrijdag op zaterdag, zelfs 14 uur lang achter elkaar heb geslapen en dan nog moe ben... Ook vreemd....
Doe die test maar voor de zekerheid . Als ie negatief is, dan denk ik maar een bloedtest. Tis gewoon vreemd dat je 2x zo'n rare bloeding hebt gehad. Kan natuurlijk zomaar gebeuren, maar je hebt ook al die klachten he.
Ja die bloedingen vind ik ook ontzettend raar , vooral die 2e, 1 dag rood bloed...Die klachten, sja, daar heb je gelijk in....maar ik voel me niet echt zwanger ofzo.... In ieder geval, thnx!
Ik doe misschien morgen een testje! Speciaal voor jou hahaha Alleen, is die test dan al "zeker" omdat ik nog niet op mn nod zit?
Hoi, Ik had ook een rare bloeding op 3 november als ik nu na reken kon die bloeding helemaal geen ongi zijn.Zag er ook anders uit was heel weinig terwijl ik nog dacht er komt dadelijk een boel bloed mee . En zo als ik reken was me vorige cyclus veelste vroeg . En heb 4 dagen geleden getest zou het meer dan een week te vroeg zijn geweest voor te testen met een knal positieve test. Dus wie weet ik heb het dus ook gehad zou gewoon ff testen dan ben je uit je onzekerheid
Ik heb gelezen dat predictor laat aangeeft dat je zwanger bent. Dus ik zou voor nod een andere gebruiken. (Anders weet je misschien nog niets)
hoi hoi toen ik erachter kwam dat ik zwanger was vroeg de dokter naar mijn laatste menstruatie volgens mij was dat in augustus maar was maar 1 dag rood bloed meer niet had het gewijd aan stress volgens de arts mocht ik dat niet zien als een menstruatie maar moest ik de menstuatie daarvoor nemen dat was 9 juli tijdens de echo klopte dat niet was zelfs een week verder zwanger dus kortom 1 dag bloed mag je niet als menstruatie rekenen succes met testen morgen groetjes nathalie
dat zielige liedje op gtst was Bonnie Rait met i can't make you love me... heb m na gtst gelijk gedownload... meid ik denk,..dat even op je nod moet wachten en een test moet doen...ik durf niet met zekerheid te zeggen of het een zwangerschap is of niet succes in elk geval
Hoi allemaal, bedankt voor de antwoorden! Ik heb net getest met de predictor, en allebei de vakjes kwam niet eens een streep, alles werd roze.... dus zo maar even een andere halen, winkels zijn open hier. Zal em wel verkeerd uitgevoerd hebben :S
Haha wat lief van je. Balen dat die test het niet deed. Heb je ondertussen al een andere gedaan? En tja, aangezien je rare bloedingen hebt kan je er niet vanuit gaan of je nu vóór of na je nod zit. Toch? In ieder geval succes en ik duim voor je!
Nou, dacht ik dat alle winkel open waren, zijn ze dicht! Verdomme. Nou morgenavond dan maar eentje halen Had net wel inene een gigantische witte vloedgolf, ook vreemd )
hey Devilschase nu heb je mij ook nieuwsgierig hoor Ben reuzebenieuwd naar de uitslag en ik hoop dat 't positief is! Succes ermee!
Nou lekker is dat. Goed teken witverlies. Niet fijn natuurlijk haha. Ga je morgenavond ook gelijk testen als je um binnen hebt? Of doe je het met ochtendurine? Ik wacht met spanning af..... *duim duim duim duim*
Denk met ochtendurine, weet nog niet zeker haha, even kijken Ja is dat een goed teken? Was echt veeeel in 1 keer, echt smerig eigenlijk hahaha