Hoi, Sinds een paar dagen heb ik heel erg spierpijn in mijn bovenbenen. Gisteren schoot er ook bijna kramp in. Ik heb niks raars of anders gedaan dan anders. Ik heb wel een erg lage bloeddruk (110/45) zou het daarmee te maken kunnen hebben? En ik heb nog een vraag (ik hoop dat dat mag in 1 topic?) Ik heb vooral als ik (links) op mijn zij lig heel veel pijn in mijn bovenrug, onder m'n schouderblad ongeveer, links. Soms trekt het door naar voren, onder mijn borst bij mijn ribben. Ik heb het ook wel als ik gewoon zit ofzo maar altijd als ik lig. Zou dit gewoon een spier kunnen zijn door mijn houding die wat veranderd door de zwangerschap of is het verstandig naar de huisarts te gaan..? (is misschien sowieso wel verstandig maar ben wel benieuwd of het een vaker gehoorde klacht is en misschien niks 'ergs' is ) Alvast bedankt! Groetjes Maja
Hi maja, Dit zijn geen klachten die ik kan relateren aan de zwagnerschap. Ik zou je daarom ook aanraden even naar de huisarts te gaan en evt naar een fysiotherapeut. Groetjes imke
Hoi Imke, Bedankt voor je reactie. De kramp in mijn bovenbenen is inmiddels over maar de rugpijn niet, ik ga na het weekend even naar de huisarts. Groetjes Maja