Ik denk dat ik heel misschien weer zwanger ben.Ik heb een bloeding gehad rond innesteldag,mijn buik rommelt als een gek,mijn huid ruikt anders (wat bij mij altijd is als ik zwanger ben) en de kat heeft net wel een half uur op mijn buik liggen slapen (maar eerlijkheid gebiedt te zeggen,dat het altijd wel een kroelkat is)....ik zit 7 dagen voor NOD,dus negatief getest.Kan het dat je zover van tevoren al verschijnselen hebt?
Ja hoor, dat kan! Was bij mij ook het geval .. ik voelde me direct na mijn (achteraf dubbele) eisprong 'anders' . Hoop voor je dat het raak is!
ja dat kan inderdaad de nacht na mn eisprong begon ik direct met t vreemde slapen wat ik van de vorige 2 zwangerschappen herkende
Voor de symptomen zoals misselijkheid lijkt het me erg vroeg, maar dat is al per persoon verschillend... maar ook ik voelde me vanaf mijn ei 'anders'. Hoop het voor je!
hoooi, dat kan zeker..ik voelde al heel snel dat ik zwanger was.. ook ruim een weer voor dat ik een test kon doen voelde ik mij anders..en mijn gevoel klopte..moest vaak plassen zonder blaasontsteking, mijn geur verdubbelde 10 x of zo en ik voelde mij gewoon anders..nou succes er mee.. groetjes
Ik voelde me "anders"maarf kan niet precies omschrijven wat het dan was. En ik had het zooooo vreselijk koud, met name 's avonds. Ik kréég het niet meer warm.
Ja, dat kan zeker! Ik heb vanaf rond mijn innesteling symptomen gehad en testte uiteindelijk 1 dag voor NOD positief! Succes...
Ok,dat is dan weer geruststellend....ik denk dat ik een innestelingsbloeding heb gehad nml(misschien heb ik dat al eerder geschreven hoor) ik kan die bloeding nml niet op een andere manier verklaren en ik heb nu al dingen die ik alleen in mijn vorige zwangerschappen had en dan vnml dat mijn huid naar baby ruikt.En dat had ik de vorige keren ook al ver voor NOD....alleen zit ik nu nog 6 dagen voor NOD en kan ik niks testen nog de vorige keren testte ik resp. 5 en 3 dagen voor NOD al positief.Betekent dat,dat dat nu weer zo zou moeten zijn of verschilt de aanmaak van HCG per zwangerschap?Ik word een beetje gek van de onzekerheid...terwijl ik me nog zo had voorgenomen me er niet meer zo druk over te maken
aanmaak van de hcg verschilt inderdaad per zwangerschap en per persoon ik teste met de eertste zwangerschap met 9 dagen overtijd met de 2de op mn nod en met deze zwangerschap teste ik al 8 dagen voor nod positief
Hoi Mag ik vragen hoe je innestelingsbloeding eruit ziet bij jou en wat je precies voelt?(zoals steekjes ofzo) Ik heb namelijk(denk ik) de zaterdag een innesteling gehad. Juist ervoor was ik doodmoe en deed een dutje,werd wakker ging naar wc en boem paar druppels roze.Ook veel geborel in buik.drna niks meer dag erna weer enkele druppeltjes roze en geborrel,steekjes,trekjes en lage rugpijn(lichtjes) drna weer gedaan. Vandaag dan een soort van pijn rond de heupen(spierpijn precies) geborrel(heel fel) steejes en een soort van krapjes/trekjes in de baarmoeder. Verlies nu lichtbruin bloed (weinig) niet op wcpapier maar op tampon(was benieuw of er nog iets was) sorry als dit wat te...veel details bevat ik voel me ook al een paar dagen raar echt,voor de 'innesteling' dacht ik echt niet aan het fijt dat ik mss zwanger was(oke probeer al 2 jaar mah had het niet gedacht dat het dees maand zou kunnen zijn) Ik heb men ei duidelijk gehad,terwijl ik bijna nooit een ei krijg(luie eierstokken) en hadden goed geklust.dan ineens tien dagen later die 'innesteling' een week voor men ms....raar Dan ben ik ook bv heel moe ogen vallen precies constant toe,(sinds kort) misselijk is het niet echt maar mijn maag draait precies alsof je iets slecht geroken hebt ofzo...., ect... offin sorry lange uitleg maar hoe zit dat met jou? Miss als je het zelfde hebt dat ik wat kan hopen. xxx
Nou,ik weet ook nog niet zeker of dit een innestelingsbloeding was,maar bij mijn vorige zwangerschap was het een keer een veeg roze aan het wcpapiertje en dat geborrel heb ik toen de hele zwangerschap door gehad.Ik ga voor je duimen!
Spannend meiden. Ik wist ook meteen dat ik zwanger was, waarom ik dat wist? Geen idee kan het niet omschrijven, maar wist het gewoon. Durfde het niet hard op te zeggen. Ik had wel tijdens de innesteling 1x een veeg rozig bloed. 1x maar en daarna niks meer gezien. Voor de rest had ik niet veel last. Ja beetje borrelen in je buik enzo. Een dag of 3 voor NOD kreeg ik ineens pijn aan me borsten en werd ik steeds misselijk. Toen ging bij mij echt het belletje rinkelen van nu weet ik het zeker! Ik ga voor jullie duimen dat jullie zwanger zijn!
ik heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad dus ik kan daar niet over mee praten maar ik heb het wel gemerkt met de innesteling mijn borsten hebben een paar dagen flink zitten te branden en daar merkte ik het aan en had hoofdpijn en teste toen paar dagen voor nod al positief
Ik had ook vanaf mijn eisprong enorme krampen en gevoelige borsten en snel vermoeid. Nu merk ik dat mijn borste groter zijn geworden....ik kan niet wachten totdat ik kan testen. Ik wens jullie ook allemaal veel succes en maar hopen dat het raak is!
@Joss....al getest? Ik wel nog vandaag...5 dagen voor NOD,dus veeeeeeeeeeeeeeeels te vroeg en nog spierwitte test en sinds een uurtje lage rugpijn en het gevoel dat mijn menstruatie er toch aan zit te komen
Zeker kan dat had ik zelf ook voelde direct dat ik zwanger was. Ik hoorde dat mensen wel eens zeggen en dan dacht ik jaja dat is vast onzin hoe kun je dat voelen, maar dat is dus zeker waar alles voelde anders in de buik wel heel bijzonder.
@Hiephiephoera (wat een leuke naam ) Ik had eerder ook wel ruim voor NOD al symptomen,maar dan testte ik ook al vroeg positief. Ik snap er nu niks meer van....het voelt alsof mijn menstruatie eraan komt (heel sterk),maar ondertussen rommelt het ook weer verder in mijn buik.Iemand? Pffft,wachten duurt wel heel erg lang.
Hey wat jammer van de test.Hoop dat het gewoon te vroeg was. Bij mij lijkt het door te zetten,is feller geworden dus...ik vrees ervoor.geen krampen ofzo alleen helder rood en wat meer. Zal wel niet zijn dan op naar de volgende ronde zeker veel geluk! xxx